معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سخنرانان پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز بودند.امام جمعه موقت شیراز نیز در جمع مردم گچساران در استان کهکیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۷۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 11 February 2016
به گزارش تابناک فارس:معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سخنرانان پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز بودند.امام جمعه موقت شیراز نیز در جمع مردم گچساران در استان کهکیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.


اگر بر حقیم و دین خدا را ارائه می کنیم پس چرا انقدر مشکلات داریم؟/فتنه جدید دشمن جنگ بین مذاهب مختلف اسلامی است

محمد باقر نوبخت؛معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت، با بیان اینکه پس از ترورها و تحمیل جنگ نابرابر به کشور اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی، ادامه حرکت دشمنان برای ساقط کردن انقلاب و نظام اسلامی بود، گفت: آنان قصد داشتند با بستن زنجیر به دست و پای اقتصاد ملی، اجازه ندهند تا دولت‌مردان برای ملت کاری کنند اما درود خدا بر ملتی که هم در عرصه نظامی دشمن را متوقف کرد و اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک کشور را نداد و هم در عرصه دیپلماسی و مذاکره پیروز شد.
وی با بیان اینکه بدخواهان این نظام و انقلاب به تناسب بدخواهی‌های‌شان امروز در حال مجازات هستند، گفت: به همه این موفقیت‌ها و علی‌رغم گذراندن سختی‌های بسیار، امروز هم باید همواره آماده سختی‌های زیادی باشیم.
نوبخت گام دیگر دشمنان اسلام و انقلاب و نظام اسلامی را از پای درآوردن تفکر دینی انقلاب دانست و گفت: امروز مذهب را علیه مذهب برانگیخته‌اند. آنان مطمئن هستند با حمله نظامی قادر نیستند ایران را از پای درآورند، از نظر اقتصادی هم علی‌رغم اعمال بزرگترین تحریم‌ها، زنجیرهای اقتصادی هم نمی‌تواند این نظام را متوقف کند بنابراین به‌دنبال مقابله با تفکر دینی هستند.
معاون رئیس جمهور با تصریح اینکه همه کسانی‌که طرفدار تفکر دینی و دولت و حکومت اسلامی هستند باید نگران این توطئه جدید باشند، گفت: دشمن با درست کردن اسلامی جعلی به‌نام داعش و راه‌انداختن گروه‌های تکفیری، تلاش می‌کند به جهان نشان دهد که ایران اسلامی سوزاندن انسان‌ها و سربریدن انسان‌ها است. هیچ انسانی در هیچ نقطه از جهان موافق و تایید کننده تفکر داعش و گروه‌های تکفیری نیست.
نوبخت در بخشی از سخنان خود با اشاره به سختی‌هایی که بر این انقلاب و ملت ایران گذشته است، گفت: امروز جوانان از ما سئوال می‌کنند که اگر حق هستیم و دین خداوند را ارائه می‌کنیم و رهبرانمان الهی هستند، چرا باید این همه سختی داشته باشیم؟
وی با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی جوانان زیادی از وی طلب اشتغال می‌کردند و کارگرانی از حقوق و دستمزد اندکشان می‌گفتند، به آیاتی از کلام‌الله اشاره و اضافه کرد: آموزه‌های قرآنی به ما می‌گوید که حق‌طلبی همواره با زحمت همراه بوده است. اگر در راه خدا حرکت کنیم سختی‌هایی وجود دارد اما همانگونه که خداوند وعده داده است، پیروزی نصیب خواهد شد.
نوبخت با یادآوری اینکه در دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام اسلامی همواره وعده‌های خداوند در مورد ملت ایران محقق شده است، گفت: ما در عرصه دفاع مقدس علی‌رغم آنکه با تعداد اندکی در مقابل جهان دفاع می‌کردیم پیروز شدیم و در عرصه دیپلماسی و مذاکرات با 6 قدرت بزرگ جهان، با منطق زلال حق سخن گفتیم و پیروز شدیم و در آینده هم پیروز خواهیم بود.

مردم مسأله نظام و رهبری را از سایر مسائل جدا می دانند
آیت‌الله اسدالله ایمانی؛امام جمعه شیراز،حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را گسترده توصیف و از شرکت کنندگان در این همایش، قدردانی کرد.
وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه ساله بهتر از سال قبل تکرار می‌شود و این ‌نشان می‌دهد مردم به انقلاب پای‌بند و برای انقلاب ارزش قائل هستند. مردم با این حضور نشان دادند که نظام و رهبری را از همه مسائل جدا می‌دانند و سختی‌ها و مشکلاتی که در جامعه و زندگی هر فردی وجود دارد، باعث نمی‌شود آنان نسبت به نظام و رهبری دچار تردید شوند.
امام جمعه شیراز تصریح کرد: پیام این حضور آن است که دشمنان بدانند و بفهمند ملتی که بعد از 37 سال اینگونه در جشن انقلاب خود حضور دارد، خواه و ناخواه در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده و هر دست متجاوزی را کوتاه و هر فکری که قصد توطئه داشته باشد را خنثی می‌کند.


ایران مقتدرترین کشور جهان است
امام جمعه موقت شیراز گفت: اقتدار و قدرت ایران اسلامی سبب شده است که امروز هیچ کشوری حتی آمریکا جرأت نگاه چپ به کشور را نداشته باشد.
حجت‌الاسلام سید ابوالفضل رضوی اردکانی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان گچساران اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید دید این انقلاب چه دستاوردهایی داشته است.
وی افزود: باید پرسید مردم چه می‌خواستند و آیا امروز به خواسته‌های تعریف شده خود در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیده‌اند یا نه.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه جامعه‌شناسان معتقدند که خواسته‌های مردم در شعارهای آنها نهفته است، گفت: با بررسی خواسته‌های مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعارهای اساسی آنها مبنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به این نتیجه می‌رسیم که مردم امروز به خواسته‌های خود رسیده‌اند.
رضوی اردکانی افزود: امروز ایران اسلامی به استقلال و آزادی رسیده و مقتدترین کشور در این کره خاکی است و هیچ کشوری مانند ایران اقتدار و امنیت ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی عنوان کرد: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی به درجه‌ای رسیده که هیچ کشوری حتی آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.
رضوی اردکانی افزود: امروز اگر آمریکا کوچکترین اقدام  نظامی علیه ایران اسلامی انجام دهد، ناوهای جنگی این کشور توسط جمهوری اسلامی ایران ظرف 48 ساعت به اعماق خلیج فارس فرو رفته و سربازان آمریکایی نیز طعمه نهنگ‌ها می‌شوند.


مردم به آرمان های انقلاب وفادارند
فرمانده انتظامي استان گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن، نشان دهنده آرمانگرا و انقلابي بودن ملت بزرگ ايران است.
سردار "احمد علي گودرزي" در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن ماه در شيراز، بيان كرد: مردم پشتوانه اصلي انقلاب هستند و در زمان هاي حساس و حياتي از آرمان هاي انقلاب حمايت مي كنند.
وي ادامه داد: علي رغم همه توطئه ها و تبليغ هاي دشمنان انقلاب اسلامي، شاهد حضور گسترده و يكپارچه مردم در راهپيمايي 22 بهمن هستيم.
فرمانده انتظامي استان فارس تأكيد كرد: مردم با حضور گسترده در اين راهپيمايي بار ديگر ثابت كردند تا آخرين نفس در مسير آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي خواهند ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار