فرماندار آبدانان با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب برای ایران و ایرانی عزت و سربلندی و آزادی و افتخار به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 11 February 2016

فرماندار آبدانان با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب برای ایران و ایرانی عزت و سربلندی و آزادی و افتخار به ارمغان آورده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن این شهرستان اظهار کرد: در فرآیند آغاز و پیروزی انقلاب شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنای بیگانه ستیزی و عزت آفرینی نقشه راه امام (ره) و ملت ایران بود تا اکنون بعد از گذشت 37 سال همچنان با انگیزه و اعتماد به نفس به راه و مسیر پر افتخار خویش ادامه دهیم.
وی با اشاره به فراز و فرودهای تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی افزود: به یمن هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری، دشمن ستیزی ملت و تلاش و تدبیر دولتمردان، با شتاب و آرامش خاطر به قله های رفیع عزت و عظمت دست یافته و توانمندی و توسعه متوازن، تعامل، قدرت چانه زنی و گفتمان انقلابی را به رخ جهانیان کشیده ایم.
عسگری با اشاره به در پیش بودن هفتم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: رقابت سالم و فرصت برابر در این انتخابات حق مسلم همه احاد جامعه است.
وی یادآور شد: وظیفه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات بستر سازی، تهیه امکانات مورد نیاز و تامین امنیت انتخابات برای شرکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.
فرماندار آبدانان گفت: تاکنون فرآیند برگزاری انتخابات در کمال دقت و سرعت و دوری از هر گونه دخالت براساس قانون انجام شده و این رویه تا آخرین مرحله برگزاری انتخابات از سوی مجریان اجرا می شود.
به گزارش تابناک ایلام؛ مردم با بصیرت و انقلابی شهرستان آبدانان در 167 کیلومتری جنوب ایلام همزمان با سراسر ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های امام (ره) و اهداف انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان بستند.
قشرهای مختلف مردم این شهرستان زن و مرد، پیر و جوان، کسبه و بازاری، کارگر و کارمند، دامدار و عشایر، شهری و روستایی دوشادوش هم با قدم های استوار و دلی مملو از حب وطن و روحی انقلابی در زیر قطرات باران پرچم و بیرق بدست و شعارگویان مسیرهای راهپیمایی را با صلابت طی کردند.
مردم غیور و شهیدپرور آبدانان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل، یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب را زنده نگه داشته و عهد و میثاقی با رهبر معظم انقلاب بستند.
قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن، برپایی ایستگاه نقاشی، توزیع پرچم سه رنگ در بین راهپیمایان، اجرای سرود 1357 نفری همسرایان فجر، ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از راهپیمایان، حمل پرچم چند متری جمهوری اسلامی ایران از حاشیه مراسم جشن ملی انقلاب در آبدانان بود.
آیین راهپیمایی 22 بهمن همچنین در مراکز بخش های سرابباغ و کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار