دومین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و هم زمان با آن سیزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی از ۲۵ تا ۳۰ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۱۸۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 13 February 2016
دومین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و هم زمان با آن سیزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی از ۲۵ تا ۳۰ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان همدان در مصاحبه با حسین الماسی مدیر عامل شرکت مذکور، دومین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌ های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و هم زمان با آن سیزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی از ۲۵ تا ۳۰ بهمن و به مدت ۶ روز برگزار می‌گردد.

الماسی گفت: ۱۱۰ واحد در این نمایشگاه مشارکت می‌نمایند.

وی گفت: علاوه بر همدان از استان‌های تهران – اصفهان – آذربایجان شرقی – خراسان رضوی – یزد – قم – قزوین و شهر کاشان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عمده اقلام مورد ارائه در نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان، ازدواج آسان و هم‌زمان با آن نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی را شامل: فرش ماشینی – یخچال – تلویزیون – لباسشویی - اجاق‌گاز – ظروف آشپزخانه – لوازم برقی – چینی و بلور و... همچنین لوازم‌آرایشی – بهداشتی – شوینده - زیبایی – پزشکی – سلامت دانست.

وی گفت: این نمایشگاه علاوه بر واحدهای مشارکت‌کننده در حوزه‌های مذکور با حضور مجمع خیرین ازدواج و شرکت‌های کالا وام (به‌عنوان مجری ایجاد تسهیلات برای خرید جهیزیه) برگزار می‌گردد.

الماسی گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتخار دارد در آستانه سال جدید، برای دومین بار نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌ های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و هم‌زمان با آن؛ سیزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی را با حضور شرکت‌ های معتبر و در یک فضای رقابتی برای بازدید عموم و رفع نیاز زوج‌های جوان با شرایط خاص برگزار نماید.

حسین الماسی هدف برگزاری نمایشگاه را: ترویج فرهنگ ازدواج آسان – دسترسی راحت اقلام مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک – ایجاد فضای رقابتی برای ارائه تسهیلات بیشتر به زوج‌های جوان با اعمال تخفیف‌های ویژه دانست.

وی ساعت بازدید نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۱ و برای رفاه حال هم استانی‌های همدانی نیز جمعه به‌صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ اعلام می‌گردد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار