کد خبر: ۱۸۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 14 February 2016
تابناک گیلان: حمید استیلی عصر امروز در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: برابر گسترش فولاد بازی ضعیفی را در نیمه اول ارائه دادیم و نیمه دوم هم نتوانستیم به جریان بازی بازگردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات رخ داده در تمرین دو روز پیش در بازی برابر گسترش فولاد تمرکز نداشته و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و متاسفانه با وجود تلاشی که کردیم نتوانستیم پژمان نوری را به این بازی برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: با توجه به اینکه تیم ما جوان است، مشکلات مالی روی بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشته است و باید عنوان کنم من تا به امروز پولی از ملوان نگرفته و از جیب خود نیز هزینه کردم که مردم انزلی را خوشحال کنم ، هر چند باشگاه ملوان تا حدودی توانسته مشکلات مالی را رفع کند و بابت نتیجه امروز از طرفداران تیم ملوان عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد تعویض مازیار زارع گفت: مازیار بازیکن کلیدی تیم ما است و ترسیدم که امروز اخراج شود و تعویض او به خاطر مسائل روانی بوده و قطعا اخراج وی از لحاظ روحی به تیم لطمه می‌زد.

استیلی بیان کرد: مصدومیت آهی برنامه‌های ما را بر هم زد و نیمه اول دو گل دریافت کردیم و در نیمه دوم هم گل سوم را با اشتباه دریافت کرده و امروز از بازی تیم ملوان رضایت نداشته و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

وی اضافه کرد: در نیم فصل 4 بازیکن جذب کردیم که حتی یک ریال هم به آنها نتوانستیم بدهیم، در حالی که باشگاه‌هایی به بازیکنان میلیاردی خارجی را جذب کردند، با این وجود تلاش می‌کنم که در انزلی تیمی را بسازم که مردم انزلی به این تیم افتخار کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از تماشاگران تبریزی بابت تشویقش در این شهر تشکر کرده و برای تیم‌های این شهر گسترش فولاد و تراکتورسازی در مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس؛ از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه 3 بر یک تیم ملوان انزلی را شکست داد و با 28 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار