سارق جوانی که با استفاده از چاقوی نوک‌تیز فقط درب صندوق عقب ماشین‌های ال نود، ۲۰۶ و ماشین‌های شاسی بلند را باز می‌کرد و ۱۵۰ حلقه لاستیک زاپاس از این خودورها را می‌دزید، پس از چندین ماه فرار توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 16 February 2016
اوایل امسال شکایت‌های متعددی مبنی بر سرقت لاستیک از صندوق عقب خودرو در تهران گزارش شد که در این رابطه پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و با توجه به اینکه نحوه سرقت‌ها به یک شکل بود، مرد جوانی در رابطه با این پرونده‌ها شناسایی شد و تحت تعقیب مأموران اداره آگاهی قرار گرفت تا اینکه وی صبح دیروز در خیابان امام خمینی تهران دستگیر شد.

صبح امروز، متهم 30 ساله پرونده که دارای سوابق کیفری است، در مقابل علی وسیله‌ایزدموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت و درباره جزئیات سرقت لاستیک‌های خودرو به بازپرس گفت: حدود 150 حلقه لاستیک را دزدیده‌‌ام و اکثر سرقت‌ها را نیز در مناطق غرب و شمال غرب تهران انجام دادم؛ بیشتر لاستیک زاپاس خودروهای تندر 90، پژو 206 و خودروهای شاسی بلند را سرقت می‌کردم.

وی که سابقه مصرف مواد مخدر نیز دارد، درباره نحوه سرقت لاستیک‌ها به بازپرس گفت: با استفاده از پیچ‌گوشتی و چاقوی نوک‌تیز درب صندوق عقب ماشین‌ها را باز می‌کردم و لاستیک‌های زاپاس را می‌دزدیدم، حدود 40 حلقه لاستیک را نیز فروختم.

با اعتراف متهم این پرونده به سرقت  لاستیک‌های‌ زاپاس، وی به دستور بازپرس پرونده در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار