معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی به خوبی رصد و پیگیری شده و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.
کد خبر: ۱۸۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم، احد جمالی درنشست صمیمی استاندار قم با دبیران و اعضای گروهها واحزاب سیاسی استان افزود: فضای مجازی در حال حاضر بسیار گسترده شده است که این هم یک تهدید و هم یک فرصت است که باید به خوبی از آن بهره مند شویم. 

وی با بیان اینکه قانون انتخابات دارای ایراداتی است که باید بررسی و برطرف شود، اظهار داشت: امیدواریم در انتخابات آینده، مجلس شورای اسلامی درتراز جمهوری اسلامی ایران و با عقلانیت هرچه بیشتر تشکیل شود که کلان نگر بوده و جزیره ای فکر نکند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در ادامه افزود: با وجود برخی شرایط نامساوی که در فضای انتخاباتی شکل گرفته است، مردم کشورمان با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، شرایط مساوی را ایجاد خواهند کرد که پیام خوبی به دنبال دارد. 

وی در پایان با بیان اینکه مساله هسته ای از جمله اموری است که با حضور نخبگان و عاقلان جامعه و تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب به نتیجه رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات هفتم اسفندماه نیز با حضور موثر فعالان و جناح های سیاسی و با مشارکت پرشور مردم، با گستردگی هرچه بیشتر برگزار شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار