رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه خطر جانی و مالی ضروری است تا فرآیند اصول استاندارد در نصب و اجرای آسانسور مورد توجه صنعت‌گران زنجانی باشد.
کد خبر: ۱۸۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 15 February 2016
اسفندیار سلطانی در دومین همایش «صنعت آسانسور و مردم» که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به رعایت اصول استاندارد در تمامی فعالیتها اظهار داشت: به منظور جذب مشتری و ارتقا خدمات مطلوب به مشتری ضروری است تا در فرآیند نصب و اجرای آسانسور و پله‌برقی تمامی استانداردهای تعریف شده از سوی شاغلان این حوزه در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی در هر زمینه‌ای برای اخذ مطالبات خود از مردم و دولت در وهله نخست باید کیفیت فعالیتهای خود را ارتقا دهند.

رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان زنجان با اشاره به نقش موثر کار تیمی و گروهی در خوب پیش رفتن امور ابراز کرد: انجمن‌ها و تشکلهای صنفی برای پیشبرد اهداف خود باید به جای انجام کارها به صورت تک نفره به سمت کارهای گروهی و تیمی سوق یابند.

صنعتگران حوزه آسانسور زنجان تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرند

عباس امانلو، مدیر شرکت بیمه کارآفرین استان زنجان نیز در این همایش با بیان اینکه ارتباط با سندیکای آسانسور و پله برقی استان زنجان از مهر ماه امسال کلید خورده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در گذشته برای شرکتها، نصابان، ذی‌نفعان و استفاده‌کنندگان صنعت آسانسور استان زنجان در نبود بیمه‌های جامع و کامل پیش آمده بود این شرکت بر آن شد تا با ارائه خدمات جامع بیمه‌ای از این صنعت و مصرف‌کنندگان حمایت کند.

وی گفت: بر اساس ماموریت‌های محول شده از سوی بیمه‌گذاران، بنا داریم تا به آنها در داشتن امنیت مالی کمک کرده و در سختی‌های پیش‌آمده ناشی از حوادث، پشتیبان و یاری رسان آنان باشیم.

مدیر شرکت بیمه کارآفرین استان زنجان با اشاره به قرارداد همکاری منعقد شده با سندیکای آسانسور ابراز کرد: ذی‌نفعان این صنعت می‌توانند نسبت به تهیه بیمه‌نامه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان، مسئولیت مدنی در قبال استفاده‌کنندگان، مسولیت مدنی مدیران ساختمان، بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، درمان تکمیلی، آتش‌سوزی و اتومبیل(ثالث و بدنه) با شرایط و تسهیلات ویژه اقدام کند.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه کارآفرین با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان آمادگی دارد تا کاملترین پوشش بیمه‌ای و مناسب‌ترین شرایط را در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از طریق شبکه فروش استان زنجان ارائه کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار