تابناک: در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم گیتی‌پسند باید در شهر بوشهر به دیدار ایرانجوان برود.
کد خبر: ۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در فاصله 3 روزه از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر نوبت به بازی‌های فوتبال لیگ دسته اول هم رسید و 24 تیم حاضر در این مسابقات از فردا رقابت‌های خودشان را برای تعیین 3 تیم صعود کننده به بازی‌های لیگ برتر اغاز می‌کنند.

اما تیم فوتبال گیتی‌پسند که در پایان دور رفت با کسب 16 امتیاز در جایگاه چهارم جدول گروه الف قرار گرفته در شرایطی باید به دیدار ایرانجوان برود که تیم حریف با 2 امتیاز بیشتر نسبت به نماینده فوتبال اصفهان در جایگاه سوم قرار دارد و پیروزی گیتی‌پسند در این بازی حداقل عنوان سومی شاگردان واهیک تروسیان در پایان این هفته را تضمین می‌کند.

به هر حال گیتی‌پسند اگر می‌خواهد که در پایان بازی‌ها همچنان شانس صعود به لیگ برتر را حفظ کند باید امتیاز گیری را از همین هفته آغاز کند و در این میان نگاه ویژه‌ای هم به بازی‌های خارج از خانه خودش داشته باشد که در نیم فصل اول لیگ یکی از مشکلات بزرگ تیم گیتی‌پسند لقب گرفت.

در بازی رفت که به نوعی بازی افتتاحیه گیتی‌پسند هم بود شاگردان واهیک تروسیان با یک گل به پیروزی رسیدند اما ایران جوان در خانه تیمی خطرناک نشان داده ودر آخرین بازی دور رفت موفق شد تربیت نوین یزد را از سد راه خودش بردارد و به طور قطع باید پیش‌بینی یک بازی سنگین را برای تیم گیتی‌پسند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار