مانور نمادین آمادگی تشدید نظارت‌های بهداشتی نوروزی به‌صورت همزمان در شهرستان‌های ساری، تنکابن و بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 20 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محسن نبی‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر در مراسم اجرای نمادین طرح بسیج سلامت نوروزی، اظهار داشت: این طرح همه ساله از اول اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه، افزایش ایمنی مواد غذایی قابل عرضه در سطح فروشگاه‌ها و مراکز فروش و عرضه موادغذایی و بهداشتی و پیشگیری و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و غذا در تمام شهرهای مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی 95-94 امروز به صورت همزمان و نمادین در شرق استان به مرکزیت ساری، غرب استان به مرکزیت تنکابن و شهرهای مرکزی مازندران به مرکزیت بابلسر اجرایی شده است، افزود: برای اجرای این طرح به مرکزیت شهرستان بابلسر، اکیپ‌های بهداشت محیط از شهرستان‌های نور، محمودآباد، آمل و فریدونکنار حضور دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر تصریح کرد: این طرح به‌مدت 45روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب با حضور بازرسین بهداشت محیط و با اولویت نظارت بر اماکن و مراکز حساس مواد غذایی و عمومی شامل پلاژها، رستوران‌ها و مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

نبی‌زاده گفت: جهت انسجام و هماهنگی میان نیروهای بهداشتی و ادارات مرتبط با بازرسی، نهادهایی نظیر شهرداری، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و اتاق اصناف نیز در زمان اجرای این طرح حضور دارند.

وی تأکید کرد: در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه مواد خوراکی فاسد و مواد غذایی تاریخ گذشته مراتب را سریعاً به کارشناسان بهداشت محیط مستقر در مرکز بهداشت و درمان شهرستان بابلسر اطلاع دهند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار