انتشار کلیپی از برگزاری مسابقات والیبال باشگاه‌های استان قم که یک کودک در کادر داوری مسابقه قرار دارد بار دیگر در جامعه ورزش قم خبرساز شده است.
کد خبر: ۱۸۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، چندی پیش کلیپی کوتاه از برگزاری یکی از دیدارهای لیگ والیبال استان قم در سالن شهید طاهریان دست به دست میان اهالی ورزش چرخید و بر ضعف مدیریتی در بدنه والیبال استان قم مهر تایید دیگری زد.

هیأت والیبال استان قم که از زمان در اختیار گرفتن سکان هدایت این رشته پرطرفدار در قم افتخار قابل ذکری در این رشته نداشته است از ماه‌ها پیش در پی فقدان مدیریت بحران برای حفظ باشگاه سفیر در استان قم مورد انتقاد قرار گرفت و سپس موضوع عدم پرداخت دستمزد داوران این رشته نیز نقل محافل شد.

درباره پرداخت‌نشدن  دستمزد داوران والیبال قم، هیأت والیبال موضع گیری شدیدی انجام داد اما هنوز دستمزد داوران پرداخت نشده است. به همین دلیل، لیگ والیبال قم با حداقل داور ممکن برگزار شد و خروجی آن انتشار کلیپی تصویری بود که یک کودک نونهال به عنوان داور خط در یک بازی رسمی پرچم می‌زند.

قضیه عدم پرداخت دستمزد داوران والیبال قم حتی در بخش خبری اخبار شبکه اول سیما و برنامه ورزش و مردم نیز پخش شد اما ظاهرا همه این اتفاقات نتوانسته سردمداران والیبال قم را به تغییر رویه مجاب کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار