هوادار بیاید
تورنمنت سالیانهٔ فوتبال آسیا در اولین ایستگاه در تبریز باید بایستد. جایی که با حاشیه های متعددی که عربستانی ها و همین اماراتی ها در باره میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آوردند تراکتور در تبریز میزبان تیم الجزیره امارات هست.
کد خبر: ۱۸۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 22 February 2016
تورنمنت سالیانهٔ فوتبال آسیا در اولین ایستگاه در تبریز باید بایستد. جایی که با حاشیه های متعددی که عربستانی ها و همین اماراتی ها در باره میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آوردند تراکتور  در تبریز میزبان تیم الجزیره امارات هست.

تراکتور دو بار سابقه بازی با این تیم اماراتی دارد که در اولین دیدار تراکتورسازی تبریز در 8 اسفند سال 1391 در نخستین بازی آسیایی خود و در حضور هشتاد هزار تماشاگر پیروزی 3 بر 1 کسب کرد. در دومین دیدار هم  تیم تراکتورسازی در 5 اردیبهشت سال 92 و در بازی برگشت در حالی به مصاف الجزیره امارات رفت که با قبول شکست دو بر صفر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

احمد سعید سرپرست الجزیره نیز درباره بازی چهارشنبه مقابل تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی ایران تیم خوبی است. با بررسی وضعیت تیم ایرانی دانستم که وضعیت آن مشابه وضعیت ما در لیگ امارات است زیرا ما هم در رده هشتم جدول قرار داریم و تراکتورسازی هم در رده هفتم قرار دارد.


هوادار بیاید

یادمان هست که تیم پرسپولیس تهران همین فصل پیش در لیگ حال و خوش خوبی نداشت ولی با حمایت هوادارن توانست تا مرحله یک چهرم نهایی این بازی ها نیز صعود کند. پس باید هوادار بیاید و از تراکتور حمایت کند. باید مسائل داخلی تیمی کنار گذاشته شود. در این میان بحث بازی نماینده ایران وامارات است در نتیجه باید از این تیم حمایت شود.

تیم الجزیره فردا(سه‌شنبه) با هواپیما اختصاصی‌اش عازم تبریز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :