رئیس اتحادیه قصابان ساری
رئیس اتحادیه قصابان ساری گفت: به دلیل کاهش عرضه دام، قیمت گوشت در مازندران افزایش یافت.
کد خبر: ۱۸۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 22 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، عبدالرحیم قاسمی در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز در مازندران گفت: به دلیل فرا رسیدن فصل سرد سال و كم شدن میزان خوراك دام و پر برف شدن مراتع كشور عرضه دام كم شده است.

وی ادامه داد: با كم شدن میزان عرضه و تقریباً ثابت بودن تقاضا، قیمت گوشت قرمز سبك كمی افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه قصابان ساری تصریح كرد: دام سبك استان عمدتاً از خراسان شمالی و رضوی تامین می شود و میزان تامین دام سبك در استان كمتر از 1 درصد كشتارگاه های استان است و با سرمای هوا معمولا در این زمان میزان دام کاهش خواهد یافت.

قاسمی با اشاره به افزایش تقاضای گوشت در پایان سال گفت: سال گذشته حدود 20 روز مانده تا عید نوروز تا حدود 13 فروردین به دلیل افزایش تقاضا قیمت حدود سه هزار تومان افزایش داشته و در اوایل اردیبهشت ماه دوباره قیمت به روال گذشته بازگشت.

وی ادامه داد: طی یك ماه گذشته حدود 2 هزار تومان افزایش قیمت داشته و قیمت گوشت گوسفندی به 27 هزار تومان و بره و بزغاله نیز 32 هزار تومان رسیده است كه با فرارسیدن بهار و ورود دام های جدید این مبلغ نیز به میزان قبل باز خواهد گشت.

قاسمی مسئولیت تنظیم قیمت گوشت را پشتیبانی امور دام دانست و گفت: اتحادیه قصابان با همكاری تولید كنندگان نسبت به توزیع و تامین گوشت مورد نیاز شهر را انجام می دهد و با هماهنگی لازم گوشت به صورت عادلانه بین قصابان شهر توزیع می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار