مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران برنامه های شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 95 را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 22 February 2016
عیسی علیزاده روز دوشنبه در نشست خبری طرح استقبال از بهار 1395 با بیان اینکه سیاست سازمان زیباسازی ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری است افزود: در بخش مناطق با نظارت سازمان در طول سال به صورت منظم پیرایش، حذف زوائد بصری از جمله پیام های غیرمجاز و ترمیم نمادهای نقاشی دیواری و حجمی در دستور کار قرار دارد. 

وی با اشاره به نصب تبلیغات نامزدهای انتخابات هفتم اسفند در سطح پایتخت اظهار کرد: اقدامات پیرایشی مربوط به حذف زوائد (فعالیت های تبلیغی نامزدها) با توجه به اجرای طرح استقبال از بهار، پس از برگزاری انتخابات انجام می شود. 

علیزاده با بیان اینکه طرح استقبال از بهار شهرداری تهران 15 اسفند 94 تا 15 اردیبهشت 95 برای مدت دو ماه اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: در این مدت وفات و ولادت حضرت فاطمه (س) را داریم که پیام های فرهنگی نوروز بر این اساس برنامه ریزی شده است. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: چهار بخش گرافیک، نقاشی دیواری، تخم مرغ های نوروزی و مجسمه سازی و هنرهای محیطی نیز برای ایام نوروز پیش بینی شده است. 
وی افزود: 22 سفره هفت سین در 22 منطقه شهر تهران به صورت کارهای حجمی طراحی و انجام خواهد شد و طرح های انتخاب شده در چهار بخش در مناطق مختلف شهر اجرایی می شود. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: در دو محور پرتردد تهران از میدان راه آهن تا میدان تجریش و میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) نیز جشنواره بهارستان برگزار می شود. 

به گفته وی، مرمت و بازسازی موزه علی اکبر خان صنعتی، زورخانه عراقی به وسعت 300 متر، خانه موزه دکتر علی شریعتی در خیابان دکتر فاطمی به وسعت 400 مترمربع و نورپردازی کوشک مصری در منطقه 12 نیز در حال اجراست که به زودی رونمایی می شود. 

علیزاده همچنین در خصوص نماد میدان انقلاب نیز با بیان اینکه این میدان از لحاظ تاریخی بسیار با اهمیت است گفت: ماکت سه اثر از هنرمندان برجسته برای نصب دراین میدان در حال بررسی است که پس از تایید شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، سازمان زیباسازی کار اجرای آن را آغاز می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار