گاهاً در برخی گروه‌ها مشاهده می‌شود که کاربران در فضای مجازی به ناسزاگویی و فحاشی روی می‌آورند و نسبت‌های دروغ به کاندیداهای غیرمقبولشان می‌دهند.
کد خبر: ۱۸۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 23 February 2016

از دیگر بداخلاقی‎های شبکه‎های تلگرامی باز هم نشر اخبار کذب است، در یکی از پی‎ام‌های تلگرامی به دروغ به نقل از خبرگزاری تسنیم انصراف سه تن از کاندیداهای شرق مازندران را به نفع یک لیست اعلام کرده‎اند.

قطعاً چنین رفتارهای نابه‌جایی از سوی کاربران گروه‎های دیگر نیز سر می‎زند که لازم است دستگاه‎های نظارت‎کننده با پیگیری بیشتر برخوردی قاطعانه با چنین افرادی داشته باشند.

یکی از کاندیداهایی که مورد توهین و افترا واقع شده بود گفت: افرادی که بی‌شرمانه به بنده و خانواده‎ام توهین می‌کنند را نمی‎بخشم و قطعاً بعد از پایان انتخابات از طریق مراجع قانونی پیگیر چنین بی‌اخلاقی‌هایی می‌شوم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در همین زمینه در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه بعضی از گروه‌های مجازی با تخریب و افترا قانون انتخابات را زیر پا گذاشتند، اظهار کرد: تخلفات انتخاباتی گروه‌های مجازی در مازندران به پلیس فتا گزارش داده‌شد و در حال برخورد قانونی با آنها هستیم.

مهرداد ابراهیمی از شکایت علیه یکی دیگر از گروه‌های مجازی در استان خبر داد و گفت: مراحل شناسایی این متخلفان از سوی پلیس فتا در حال انجام است و به‌زودی برخورد قانونی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار