رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم از تشدید نظارت‌های کارشناسان بهداشت محیط بر اماکن عمومی قم از ابتدای اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 24 February 2016
به گزارش تابناک قم، محمدجواد باقری در جلسه کمیته امدادی و درمانی ستاد زائران استان که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد اظهارداشت: در حوزه بهداشت محیط بسیج سلامت نوروزی بازرسانی خواهیم داشت که از ابتدای اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم افزود: در این ایام با توجه به حجم بالای مسافر در استان، از مراکز حساسی که داریم سه بار بازدید خواهیم کرد و منابع آب روستایی و شهری نیز به صورت مرتبط بررسی خواهد شد.

وی گفت: برای دسترسی مناسب و هر چه سریع‌تر به محل، پنج دستگاه موتور سیکلت در نظر گرفته شده تا بتوانیم با استفاده از آنها بدون محدودیت‌های ترافیکی به محل رسیده و در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنیم.

باقری افزود: یکی از برنامه‌های ما تشدید بر نظارت هر چه بیشتر از استخرهای سرپوشیده، بازدید از مدارس دارای اسکان در ایام عید و پایش مسائل بهداشتی خواهد بود که از این طریق بتوانیم بر گسترش مسائل بهداشتی نظارت داشته باشیم.

وی با اشاره به توزیع غذا در بین راه‌ها به صورت غیر بهداشتی به مسافران گفت: متأسفانه این موضوع بارها دیده شده که با وانت بار غذا توزیع می‌شود که طی بازرسی‌های صورت گرفته تذکرات داده شده و برخورد جدی نیز کرده‌ایم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برنامه ریزی در درمانگاه‌های روستایی است که در نظر داریم به صورت شبانه روزی پزشک را در این درمانگاه‌ها مستقر کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار