کد خبر: ۱۸۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 25 February 2016
تابناک گیلان: نمایندگان فوتبال گیلان در رقابتهای لیگ دسته سوم کشور ، یک پیروزی ، یک تساوی و یک شکست کسب کردند .

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص گفت : در هفته چهارم از مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، تیم شهرداری فومن برابر حریفش به پیروزی رسید ، چوکای تالش مقابل رقیبش به نتیجه تساوی رضایت داد و شهرداری رودسر نیز مغلوب حریفش شد .
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در جریان دیدارهای انجام شده ، تیم فوتبال شهرداری فومن میزبان تیم شهدای ساری بود که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر حریفش به برتری دست یابد تا تنها نماینده پیروز گیلان در این هفته باشد .
وی اظهار کرد : تیم فوتبال شهرداری فومن با پیروزی برابر تیم شهدای ساری و کسب هر سه امتیاز این دیدار ، با مجموع 10 امتیاز در صدر جدول گروه شمال رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور قرار گرفت .
وی ادامه داد : همچنین تیم فوتبال چوکای تالش یکی از نماینده های استان گیلان در ساری برابر تیم عمران و شهرداری این شهر قرار گرفت که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند تا تیم چوکا با کسب چهار امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گیرد.
وی بیان کرد : همچنین تیم فوتبال شهرداری رودسر دیگر نماینده استان گیلان نیز پذیرای تیم شهید کریمی جویبار بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد تا روند ناکامی های این تیم ادامه یابد و این تیم با یک امتیاز در انتهای جدول گروه قرار گیرد .
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابتهای فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور ، 18 تیم حضور دارند که در دو گروه 9 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار