معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در کمتر از ۳۰ماه ۱۴۲هزار مترمربع بنا به فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه شد.
کد خبر: ۱۸۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 27 February 2016

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در کمتر از ۳۰ماه ۱۴۲هزار مترمربع بنا به فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه شد.

به گزارش مهر، رشید حیدری مقدم در همایش روز مهندس با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی کسانیکه کار پشتیبانی را انجام می دهند دیده نمی شوند، اظهار داشت: کسی که در حوزه معاونت توسعه کار می کند باید کار بلد باشد.

وی در ادامه سخنانش گفت: کارمندان علوم پزشکی در حوزه پشتیبانی با سعه صدر تلاش و برای دانشگاه علوم پزشکی کار کردند.

وی بیان داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت پنج میلیارد تومان در حوزه آی تی تجهیزات زیر ساختی تهیه شده است.

حیدری ازسرویس کردن پنج هزار رایانه و پشتیبانی بیش از ۱۱۰نرم افزار در اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد و گفت: همه این کارها بدون به کار گیری نیروی جدید انجام شد.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه یک و نیم میلیارد تومان ذخیره انرژی داشتیم، گفت: در حوزه معاونت عمرانی از نیمه سال ۹۲تاکنون ۱۴۲هزارمتر به بنای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در هتلینگ بیمارستان های استان همدان در طرح تحول نظام سلامت، از طراحی گرفته تا تاسیسات آن ها کارهای بزرگی انجام شد.

حیدری مقدم با بیان اینکه سه هزار متر بنای فیزیکی سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی استان بهره برداری شد، گفت: مصرف آب ۳۳ درصد در دانشگاه علوم پزشکی کاهش یافت.

وی گفت: در طرح تحول سلامت بیش از ۷۰میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری و در این راستا از اطلاعات فنی استفاده شد و پرت منابع بررسی و نزدیک به سه میلیارد تومان ذخیره منابع صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در بخش تجهیزات پزشکی و تکنیکال نیز زحمات زیادی کشیده شد به طوری که حوزه آی تی دانشگاه یک اورژانس ۲۴ساعته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اتفاقات مهمی در حوزه امنیت آی تی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و در کمتر از ۳۰ماه ۱۴۲هزار مترمزبع بنا به فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه شد.

وی در مورد انتخابات نیز بیان کرد: انتخابات پاشنه آشیل نظام بوده و قدرت چانه زنی بین المللی را افزایش می دهد و از همین رو باید در انتخابات شرکت کنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار