رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمدید دستورالعمل حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاران جهت استقرار در شهرک‌های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 05 April 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس: علی صداقت‌پور اظهار داشت: تمدید این دستورالعمل در راستای سیاست‌های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی باهدف تأمین شرایط فعال‌سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌شود.

صداقت پور خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل برای حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه‌یافته علاوه بر اعمال تخفیف 10 درصدی در واگذاری زمین، مدت‌زمان بازپرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی به 36 ماه و میزان پرداخت نقدی نیز به 15 درصد رسیده است.

وی بابیان اینکه واگذاری زمین در مناطق برخوردار همچنین مشمول تخفیف 5 درصدی می‌شود تصریح کرد: یک سال تنفس در بازپرداخت اقساط نیز برای سرمایه‌گذاران در مناطق کم برخوردار لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: مدت‌زمان بازپرداخت اقساط واگذاری زمین در مناطق توسعه‌یافته نیز برای سرمایه‌گذارانی که 30 درصد از قرارداد را نقدی پرداخت کنند به 36 ماه رسیده و برای پرداخت اقساط نیز دوره تنفس شش‌ماهه در نظر گرفته می‌شود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون در 62 شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس کار واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت انجام می‌شود گفت: این دستورالعمل در تمامی این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شود.

صداقت پور افزود: چنانچه سرمایه‌گذاران کل مبالغ خود را از ابتدای انعقاد قرارداد به‌صورت نقدی پرداخت کنند در مناطق کم برخوردار شامل تخفیف 22 درصدی و در مناطق توسعه‌یافته شامل تخفیف 17 درصدی می‌شوند.

وی بابیان اینکه در سال گذشته سرمایه‌گذاران از این مشوق‌ها استفاده کرده‌اند اظهار امیدواری کرد: با تمدید دستورالعمل و اعمال مشوق‌ها و حمایت‌ها، شاهد رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش‌ازپیش استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار