حضور باشکوه مردم در پای صندوق های اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرهای دهلران ،آبدنان ،بدره ودره شهر جلوه ای از عظم وشکوه در سال همدلی وهمزبانی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۸۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 26 February 2016
حضور باشکوه مردم در پای صندوق های اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرهای دهلران ،آبدنان ،بدره ودره شهر جلوه ای از عظم وشکوه در سال همدلی وهمزبانی به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک ایلام ازحوزه دهلران :یکی ازشهروندان دهلرانی به حضور زودهنگام خود در انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط موجود وازطرفی تعین سرنوشت خود وکشور باعث شد که برای شرکت در انتخابات صبح زود به شعب اخذ رای مراجعه کنم
علی رضایی گفت : آنچه که من دیدم حضور باشکوه مردم پیر ،جوان واز همه مهمتر رای اولی ها در انتخابات بود که همین باعث شد که شور وشعف من دو چندان شود .
وی اظهار داشت : این حضور مردم در پای صندوق های رای باعث شده که حماسه دیگری در کشور رقم بخورد وهمین باعث یاس ونا امیدی دشمانان خواهد شد
این شهروند گفت : امروز حضور در انتخابات یعنی تعین سرنوشت خود وهمه بنا به فرمایش رهبری فرزانه باید پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند
رضایی افزود : این حضور وشکوه مردم در پای صندوق های رای نشان از وحدت وهمدلی مردم ودفاع ازایران اسلامی است
یک شهروند دیگرگفت : امروز من همراه با خانواده برای رای به شعب اخذ رای مراجعه کردم بسیار خوشحال شدم چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات درحوزه انتخابیه دهلران نشان داد که مردم به خوبی وهوشیاری در انتخابات شرکت کردند.
زینب کاوری افزود : حضور من درپای صندوق رای یعنی مشارکت در سرنوشت خویش ولبیک به ندای رهبری فرزانه وسرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان ویاس دشمنان است
این شهروند دهلرانی اظهار داشت : حضور پرشور مردم ساعات اولیه انتخابات نشانه متعهد و همیشه در صحنه مردم است که حوزه های رأی گیری در استان از ساعات اولیه بسیار پر شور بوده است.
گفتنی است، استان ایلام با ۵۹۰ هزار نفر جمعیت که از این تعداد ۴۳۴ هزار و ۶۳۷ نفر واجد شرایط رای هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و همچنین یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در مجموع ۵۳۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این حوزه ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر شعبه یک صندوق ویژه آرای مجلس خبرگان رهبری و یک صندوق ویژه آرای مجلس شورای اسلامی است.
۳۸ نامزد تایید صلاحیت شده شامل ۳۱ نفر در حوزه انتخابیه ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و هفت نفر در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره برای کسب سه کرسی نمایندگی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و دو نامزد نیز برای کسب یک کرسی نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت می کنند.
مردم این خطه از ایران اسلامی که همواره حضوری گسترده در انتخابات داشته اند امروز هم حماسه ای دیگر رقم خواهند زد و ثابت می کنند که ایرانی همیشه پای منافع ملی و ارزشهای دینی و انقلابی خود ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار