رئیس ستاد انتخابات استان قم، استقبال مردم متدین و انقلابی قم از انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را کم نظیر دانست.
کد خبر: ۱۸۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، احد جمالی افزود: مردم ولایتمدار استان قم با حضور منظم خود در پای صندوق های رأی، به خوبی قانونمداری و اخلاق مداری خود را به نمایش گذاشتند. 

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات گفت: بر اساس گزارش واصله از اقصی نقاط شهر و استان قم، بحمدالله تاکنون هیچ مشکل اجرایی و امنیتی در حوزه های اخذ رأی ایجاد نشده و روند برگزاری انتخابات بسیار خوب و روان است. 

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم بویژه علما و مراجع عظام تقلید در ساعات اولیه برگزاری انتخابات، تصریح کرد: پیش بینی ما از حضور مردم آگاه و فهیم استان قم در انتخابات امروز، بیش از 500 هزار نفر است و در صورت لزوم، ساعات اخذ رأی تمدید خواهد شد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.

768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان 63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نامزد اصلح و از میان سه نامزد مجلس خبرگان نیز یک نامزد اصلح را در قم انتخاب کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار