انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در قم همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و چشمگیر مردم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۸۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، امروز ذهن تمامی قاصدک‌های جهان مملو از یک خبر خوش است، خبری خوش به رنگ آبی، رنگ آبی انگشتان سبابه میلیون‌ها ایرانی؛ ایرانی همیشه سربلند، ایرانی همیشه سرفراز، سربلند و سرفراز چون قله دماوند.

اینجا قم، خاستگاه انقلاب، انقلابی که با خون و همت میلیون‌ها ایرانی و به رهبری پیر فرزانه و بزرگ مرد روزگار به بار نشست، مردی که امروز خاطراتش، آرمانش و جایگاهش در دل میلیون‌ها ایرانی ثبت و ضبط است، امروز همه آمدند تا بگویند هنوز تو زنده‌ای، ای امام ما، روح الله.

هفتم اسفند برای مردم ایران، وعده گاه دیگری در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی است که با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر جلوه‌ای شکوهمند از اقتدار و صلابت نظام اسلامی را رقم خواهند زد. حضور پای صندوق‌های رأی امروز، تجدید بیعتی ماندگار با آرمان‌های بزرگ مرد انقلاب و رهبر معظم انقلاب است، همه آمده‌اند تا باز هم بگویند «ما می‌توانیم»، بگویند که باز هم نمی‌گذاریم دست بیگانگان به سمت کشورشان دراز شود و دشمن بفهمد که ملت پشتیبان نظام است.

امروز هفت اسفند است، وعده مشارکتی دیگر در آینده کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری. از ساعت 8 صبح اخذ رأی انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز آغاز شده و از دقایق نخست آغاز رأی گیری حوزه‌های انتخابیه مملو از جمعیت است.

صندوق‌های مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و دیگر مراکز جمعیتی شهر پرشورتر از بقیه حوزه‌ها در حال اخذ رأی مردم ولایی قم هستند.

در دقایق اولیه آغاز اخذ رأی انتخابات نیز شاهد حضور مراجع عظام تقلید، علما و مسئولان پای صندوق‌های رأی بودیم.

حضرات آیات نوری همدانی، صافی گلپایگانی، سبحانی، جوادی آملی، موسوی اردبیلی و علوی گرگانی در دقایق اولیه اخذ رأی پای صندوق‌های رأی گیری حاضر شده و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم از حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و افزود: روند برگزاری انتخابات در قم  از دقایق نخست با حضور پرشور مردم و امنیت کامل صورت گرفته است.

احد جمالی حضور جوانان و رأی اولی‌ها را در انتخابات چشمگیر دانست و تصریح کرد: بخش اعظمی از رأی اولی‌های قم که در حدود 45 هزار نفر هستند در انتخابات شرکت کرده‌اند که این نشان دهنده اقبال و احساس مسئولیت جوانان ایران اسلامی برای مشارکت در امور کشور است.

وی با اشاره به تمدید انتخابات در سراسر کشور تا ساعت 20 اظهار کرد: استقبال مردم تاکنون از انتخابات بسیار خوب بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه حضور زوار و مسافران در انتخابات حوزه انتخابیه قم بلامانع است، افزود: افرادی که در انتخابات مجلس در قم شرکت کرده‌اند می‌توانند رأی خود برای انتخابات خبرگان رهبری را در حوزه‌های دیگر به صندوق بیندازند.

با توجه به تمدید شدن زمان برگزاری انتخابات همچنان خیل عظیمی از مردم شهر قم در حال حضور در حوزه‌های انتخابیه هستند تا آرای خود را به صندوق‌‌های اخذ رای بیاندازند.

در بسیاری از صندوق‌های اخذ رای صف‌های طویلی از رای دهندگان تشکیل شده است.

پیش بینی‌ها حاکی از مشارکت پرشور مردم و درصد بالای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار