رییس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: از افراطیون سیاسی می خواهیم که این موفقیت بزرگ را در کام مردم تلخ نکنند.
کد خبر: ۱۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 05 April 2015

به گزارش ایرنا، رحمت الله حافظی در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در سال 94 که در بوستان جنگلی یاس برگزار شد با تقدیر از تلاش وزارت امور خارجه در جریان مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 افزود: افراطیون با احترام به رویکرد و شعار محوری سال جاری مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، نقد کارشناسی و منطقی را به حملات تخریب کننده علیه دولت تبدیل نکنند.

وی تصریح کرد: سیاسیون اجازه دهند تا کارها با دقت، درایت و تدبیر انجام شود.

حافظی همچنین در ادامه سخنان خود از رییس جمهوری خواست به شکرانه موفقیت حاصله در مذاکرات هسته ای و به منظور برداشتن اولین گام در مسیر همدلی دولت با ملت، دستورات لازم برای تحویل پارک پردیسان به شهرداری تهران را صادر کند.

وی با اشاره به کار جهادی شهرداری تهران در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آزادسازی فضای سبز محدوده بزرگراه بابایی و ارتفاعات قوچک و تبدیل آن به بوستان عمومی خاطرنشان کرد: انتظار داریم رییس جمهوری نیز دستور صریحی برای تحویل پارک پردیسان به شهرداری تهران در راستای توسعه فضای سبز شهری صادر کند.

حافظی همچنین اجرای فرمان رهبر انقلاب در خصوص ایجاد بوستان جنگلی یاس را موجب افزایش سلامت جسم و روح شهروندان تهرانی عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار