امام جمعه شیراز گفت: این کلان‌شهر یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و باید به سمت تبدیل‌شدن به قطب گردشگری سلامت نیز پیش رود.
کد خبر: ۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیئت‌رئیسه، روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌های دانشگاهی شیراز با وی، حوزه سلامت را از نقاط قوت استان فارس ذکر کرد.

وی افزود: شیراز یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و باید به سمت تبدیل‌شدن به قطب گردشگری سلامت نیز پیش رود.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به خدمات مثمرثمر وزیر بهداشت و اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌های دانشگاهی و بر اساس آن ارائه خدمات به مردم در قالب بسته‌های مختلف ازجمله کاهش میزان دریافتی از مردم، گفت: اجرای این طرح موجب امیدواری واقعی جامعه شده و مردم احساس می‌کنند که آینده در عرصه بهداشت و درمان بهتر از گذشته است.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: پیشرفت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش فرهنگی نیز مطلوب بوده و همواره باید به پیوست فرهنگی در تمام امور توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به فعالیت واحدهای مختلف غربالگری فشارخون و دیابت در نقاط مختلف استان فارس، این اقدام را در پیشگیری از بیماری‌ها مهم دانست و از مسئولان مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها، رتبه‌ها و موفقیت‌های این دانشگاه در سال گذشته در حیطه‌های مختلف ازجمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی را ارائه کرد که موردتقدیر امام‌جمعه قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیئت‌رئیسه، روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌های دانشگاهی شیراز پس‌ازآن، به دیدار سید محمد احمدی، استاندار فارس رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار