وی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری با حضور در محل مذکور فرد مورد نظر را دستگیر کردند و با بررسی کارشناسانه متوجه شدند نامه درخواست ساخت مهر جعلی است
کد خبر: ۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، فرهاد فلاح‌کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری جاعلان دریافت وام کشاورزی در این شهر اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری از ورود فردی مشکوک به یک کانون تبلیغاتی به منظور ساخت مهر شرکتی اطلاع پیدا کردند و موضوع بلافاصله پیگیری شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری با حضور در محل مذکور فرد مورد نظر را دستگیر کردند و با بررسی کارشناسانه متوجه شدند نامه درخواست ساخت مهر جعلی است.

به گفته فلاح‌کریمی، متهم در تحقیقات پلیسی اعلام کرد در مقابل دریافت 80 میلیون ریال از فردی قصد تهیه مهر به منظور دریافت وام کشاورزی را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه همدست متهم در رشت دستگیر شده است، تصریح کرد: قرارداد مزایده جعلی اجاره اراضی شالیکاری در رایانه شخصی فرد مذکور کشف شده است.

وی به تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهمان و ارجاع به مقام قضایی اشاره کرد و گفت: شهروندان پیش از انجام معامله و قرارداد برای اطمینان از مجاز بودن مهر، اسناد، مدارک و حتی افراد حقیقی و حقوقی طرف معامله تحقیقات لازم را انجام دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار