دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیر قمی در روزهای پایانی سال به مسابقات بین المللی کشتی آلیش قرقیزستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 29 February 2016
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: کشتی قم در یکی دو سال اخیر علاوه بر توسعه فزاینده در بخش کشتی فرنگی، در کشتی آلیش نیز تحرکات مثبتی انجام داده و حضور یک نماینده از قم در ترکیب تیم ملی شاهدی بر این مدعا است.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی، روح الله نعمیان کشتی گیر قمی در بخش کشتی آلیش بار دیگر به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: نعمتیان در قالب تیم ملی آلیش ایران برای حضور در رقابت‌های جام بایمان ارکینبایف به قرقیزستان اعزام می‌شود و اعزام وی به این کشور، آخرین اعزم بین المللی کشتی قم در سال ۹۴ خواهد بود.

رضایی بیان داشت: مسابقات کشتی آلیش جام بایمان ارکینبایف قرقیزستان طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری به انجام خواهد رسید و نعمتیان یکی از ملی پوش حاصر در این تورنمنت بین المللی در روزهای پایانی سال خواهد بود.

وی عنوان کرد: این کشتی گیر قمی در مسابقات کشتی قهرمانی آلیش کشور که در اواسط بهمن‌ماه به انجام رسید به عنوان نخست و مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم دست یافت و همین مدال طلا وی را در فهرست نفرات اعزامی به قرقیزستان جای داد.

دبیر هیئت کشتی قم در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: کشتی گیران قمی در سال ۹۴ عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند و امیدواریم با درخشش نمایندگان در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان، سال ۹۵ سال بهتری برای کشتی قم باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار