مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۴۶ درصدی صادرات از گمرک خسروی طی ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 29 February 2016
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۴۶ درصدی صادرات از گمرک خسروی طی ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل حیدری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۱۱ ماهه سال جاری  یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۹۵۶ دلار کالا به وزن چهار میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۰۳ تن از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان و شوشمی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه  سال ۹۳ از حیث ارزش ۲۵ درصد و از نظر وزنی ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: دراین مدت تشريفات صادرات از گمرک پرویزخان ۵۶۰ میلیون و ۷ هزار و ۷۹۸ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۴۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۳۴ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

حیدری گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشريفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۴۲۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۴۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۷۵ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری تشريفات صادرات از گمرک خسروی ۱۶۸ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۵۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۶۹ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۴۶ درصد افزایش روبه‌رو شد.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیمان، لوازم خانه داری و پاکیزگی، حیوانات زنده، گوجه فرنگی، سیب زمینی، رب گوجه فرنگی، صفحه وورق پلیمری، پیاز و موسیر، اوره عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار