فروتن گل آرا ملی پوش کرمانشاهی وزن 60 کیلوگرم بوکس ایران از بازگشت خود به تیم ملی پس از رفع سوء تفاهمات خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 29 February 2016
فروتن گل آرا ملی پوش کرمانشاهی وزن 60 کیلوگرم بوکس ایران از بازگشت خود به تیم ملی پس از رفع سوء تفاهمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود یک ماه پیش بود که پس از بازگشت فروتن گل آرا و سجاد محرابی ملی پوشان باتجربه کشورمان از سفر یک ماهه چین به کشور، فدراسیون بوکس اعلام کرد این دو ملی پوش در بازگشت خود دچار تاخیر شده اند و به همین دلیل جایی در تیم ملی نخواهند داشت.

هرچند محرابی با حضور در فدراسیون خیلی زود به سوء تفاهم ها پایان داد اما فروتن گل آرا اعتقاد دیگری داشت، وی با تاکید بر اینکه از همان ابتدا قرار بوده سفر وی به چین یکماهه باشد و مسئولان فدراسیون نیز در جریان زمان رفت و برگشت ما به کشور چین بوده اند، از حضور در فدراسیون سرباز زد.

البته این قهرمان کرمانشاهی بوکس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بازگشت خود به اردوی تیم ملی و رفع سوء تفاهم ها خبر داد.

فروتن گل آرا روز دوشنبه و در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: خوشبختانه با رفع سوء تفاهم ها شرایط برای بازگشت مجددم به تیم ملی فراهم شد و در آینده نزدیک در صورت صلاحدید کادر فنی به جمع اردونشینان خواهم پیوست.

وی افزود: تیم ملی بوکس ایران قرار است فروردین ماه سال آینده در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو شرکت کند که در این رویداد حاضر نخواهم بود چرا که پیش از این مسئولان فدراسیون اسم دانا اسماعیل زاده را به هیات اجرایی مسابقات اعلام کرده بودند.

گل آرا یادآور شد: اگر اسماعیل زاده نتواند در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کند می توانم در مسابقات انتخابی بعدی که اواخر اردیبهشت در جمهوری آذربایجان برگزار می شود حضور یابم.

قهرمان بوکس آسیا افزود: پس از بازگشت از اردوی یک ماهه چین تمرینات خود را به صورت مداوم پیگیری کرده ام تا آمادگی خود را حفظ و هر زمان که مسئولین فدراسیون بوکس و تیم ملی صلاح دیدند برای کشورم به میدان بروم.

وی در پایان اظهار کرد: 14 سال است که عضو تیم ملی بوکس ایران بوده ام و همیشه تا پای جان برای موفقیت کشورمان و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی تلاش کرده ام و ذره ای نیز کم نگذاشته و در این مدت بیش از 10 بار در مسابقات مختلف آسیایی و بین المللی پرچم کشورمان را به اهتزار درآورده ام.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار