در فاصله کمتر از سه هفته به نوروز 95 بازار ایلام با جنب و جوش مردم برای خریدهای نوروزی رنگ و بو و جان تازه ای به خود گرفته است.
کد خبر: ۱۸۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 29 February 2016

در فاصله کمتر از سه هفته به نوروز 95 بازار ایلام با جنب و جوش مردم برای خریدهای نوروزی رنگ و بو و جان تازه ای به خود گرفته است.

به گزارش تابناک ایلام؛بازار ایلام از آغاز هفته جاری رنگ و بوی نوروزی به خود گرفته است و مردم استان برای تهیه پوشاک نو و دیگر مایحتاج نوروزی به تکاپو افتاده اند، بازارها از چند روز پیش شاهد رفت و آمدهای بیشتر مردمی است که برای خریدهای نوروزی آمده اند و از اوایل هفته جاری تا شب عید روز به روز بازار رونق بیشتری می گیرد.
در این میان بیشترین مراجعه مردم به مغازه ها و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش است که در مقایسه با دیگر واحدهای تجاری این روزها با حجم زیادتری از مردم مواجه هستند.
در کنار این، فروش و عرضه اقلام ویژه شب عید شامل هفت سین و ماهی گلی در دو سه روز گذشته حال و هوای بازار شهر ایلام را نوروزی کرده است.
در این میان بساط وسایل هفت سین و ماهی قرمز بیشتر در حاشیه خیابان های مرکزی و در کنار معابر شهری بیش از همه به بازار ایلام جلوه ای نوروزی بخشیده است.
با توجه به روزهای پیش رو تا نوروزی 95 هر روز که می گذرد استقبال مردم برای خریدهای نوروزی گسترده تر می شود و فروشگاه ها و مغازه ها با ورود موج جمعیت مردم روزهای پرکاری رو پیش رو دارند.
دغدغه اصلی مردم در این روزها با توجه به تحرک و پویایی بازار و افزایش تقاضا در مقایسه با دیگر ایام سال موضوع گرانی و افزایش خودسرانه قیمت کالا و اقلام مورد نیاز شب عید است که به یقین مسئولان متولی این حوزه در استان راهکارهای لازم را برای تثبیت قیمت ها اتخاذ خواهند کرد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام هر سال در روزهای منتهی به نوروز، طرح تثبیت قیمت ها را به هدف جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ کالا به مرحله اجرا درمی آورد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار