مدیرکل هواشناسی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه فعال موجود بر جو استان گفت: این سامانه سبب باد شدید در برخی نقاط استان شد و سرعت باد در شهمیرزاد به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید.
کد خبر: ۱۹۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 01 March 2016
غلامرضا حسنی غربا در گفت‌وگویی با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا فعال طی روزهای اخیر در سطح استان اظهار داشت: این سامانه در روزهای اخیر سبب بارش باران و در ارتفاعات شمالی سبب بارش برف شد.

وی با بیان اینکه دما استان با فعالیت این سامانه شاهد کاهش محسوسی بود خاطرنشان کرد: دمای هوا در شب گذشته در سمنان 8 درجه کاهش داشت و حداقل آن 8 و حداکثر 13 درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان به میزان سرعت وزش باد در سایر نقاط استان نیز اشاره کرد و گفت: سرعت باد در دامغان و نردین 76 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

حسنی غربا با بیان اینکه امروز این سامانه بارشی از آسمان استان خارج می‌شود خاطرنشان کرد: طی امروز در استان رگبار پراکنده و همچنین وزش باد در برخی نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: از فردا به‌ تدریج دما در سطح استان افزایش‌ یافته و شاهد آسمان صاف در اکثر نقاط استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان بیشترین میزان بارش در روز گذشته در قلعه‌نو خرقان و بالغ‌بر 14 میلی‌متر بوده است.

حسنی غربا به میزان بارش باران در برخی نقاط استان اشاره کرد و گفت: در شاهرود 5.8 میلی‌متر، دامغان 7.، سمنان و بیارجمند 8. میلی‌متر باران گزارش شد. وی گفت: این سامانه بارش زا در شهمیرزاد سبب بارش 2.2 میلی‌متر باران و 8. میلی‌متر در مهدی‌شهر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار