تقدیر از رفتگر امانتدار و صنعتگر نمونه و خیر خوش ذوق/10 بوستان بزرگ شیراز برای نصب چادر در اختیار مسافران قرار می گیرد/کوه خواری و جنگل خواری با چراغ سبز سازمان محیط زیست؟/امیدواریم حضور 2 مدیر شهری در مجلس منجر به ارتقای فعالیت های این حوزه شود/شهرداری شیراز در مورد هرس درختان توضیح دهد
کد خبر: ۱۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 02 March 2016
فصل مشترک سخنان اعضای شورای شهر شیراز در جلسه این هفته موضوع انتخابات و تقدیر از مردم بود.همچنین اعضای شورا از اقدام سریع و مناسب شهرداری،جهت جمع آوری تبلیغات انتخاباتی تشکر کردند.

به گزارش تابناک فارس:در این جلسه که 2 تن از اعضای شورای شهر مشهد نیز در آن حضور داشتند اعضا با اشاره به تغییرات وسیع مدیران شهرداری شیراز اظهار امیدواری کردند که مدیران جدید با تلاش و انگیزه بیشتر در جهت پیشرفت شهر شیراز تلاش کنند.

تقدیر از رفتگر امانتدار و صنعتگر نمونه و خیر خوش ذوق
در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، از پاکبان نمونه شیرازی که چندین مورد اشیای گران‌قیمت و پول نقد به مبلغ 450 میلیون تومان را به صاحب آن بازگردانده قدردانی شد.
تقدیر از یکی از صنعتگر نمونه و یکی از خیران شیرازی که خودرویی را برای برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های بی‌بضاعت در اختیار قرار داده از دیگر برنامه‌های این جلسه شورا بود.

10 بوستان بزرگ شیراز برای نصب چادر در اختیار مسافران قرار می گیرد
شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداری شیراز از ۲۵ اسفندماه امسال به طور رسمی آماده پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی است گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال ۱۰ بوستان بزرگ شهر برای نصب چادر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
علیرضا پاک‌فطرت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز علاوه بر ایجاد کمپ‌های مختلف ویژه مسافران نوروزی در تمام ورودی‌های شهر پایگاهی برای راهنمایی مسافران ایجاد می‌کند.
وی بیان کرد: گل‌آرایی و زیباسازی شهر شیراز برای نوروز 95 آغاز شده و طوری برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که مسافران نوروزی با خاطره خوش شیراز را به دیار خود ترک کنند.

کوه خواری و جنگل خواری با چراغ سبز سازمان محیط زیست؟
رئیس ‌کمیسیون ‌محیط‌‌زیست ‌شورای ‌شهر شیراز از کوه‌خواری و جنگل‌خواری در چشمه گویم خبر داد و گفت: ‌متأسفانه سازمان حفاظت محیط‌زیست ‌با قطع درختان در این منطقه موافقت کرده ‌است.‌
حق‌نگر در ادامه با اشاره به کوه‌خواری و جنگل‌خواری در چشمه گویم عنوان کرد: چشمه‌ گویم تفرجگاه 50 ساله شهر شیراز با درختان سر به فلک کشیده است و در بازدیدی که از آن داشتیم مشاهده شد که این منطقه زیبا به‌طور جدی مورد تعرض قرار گرفته به‌طوری‌ که این تفرجگاه عمومی به‌کلی نابود و بیشتر قسمت‌های آن در امتداد دامنه کوه دیوارکشی شده و متأسفانه سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز با قطع درختان فوق این منطقه موافقت کرده و لازم است شهرداری منطقه 10 نسبت به کوتاه کردن دست کوه‌خواران و جنگل‌خواران اقدام کرده و این تفرجگاه را مجدداً احیاء کند.

امیدواریم حضور 2 مدیر شهری در مجلس منجر به ارتقای فعالیت های این حوزه شود
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور آقایان فتح‌الله رجبی و بهرام پارسایی که یکی عضو شورای شهر و دیگری شهردار شیراز بوده می‌تواند منجر به تعامل بهتر با مدیریت شهری و ارتقای فعالیت‌های این حوزه شود.
حقدل در ادامه بیان کرد: در چند روز گذشته شاهد تغییر تحولاتی در بدنه مدیریتی شهرداری شیراز بوده‌ایم و از مدیران قبلی به دلیل زحمات‌شان تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم مدیران جدید با جدیت و پشتکار در مسیر رشد و اعتلای شهر شیراز گام‌های استواری بردارند و از شهردار شیراز نیز تقاضا داریم تا در این تغییر و تحولات، مهم‌ترین ملاک در تصدی پست‌ها و مسئولیت‌ها را داشتن تقوا، تخصص و تعهد قرار دهند تا پرشورتر از گذشته در رشد و توسعه پایدار شهری شیراز گام برداریم.

شهرداری شیراز در مورد هرس درختان توضیح دهد
مظفر مختاری عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: موضوعی که لازم است شهرداری شیراز در مورد آن ورود کرده و توضیح دهد بحث هرس درختان در فضای عمومی شهر است که ظاهراً یکی از دستگاه‌ها در آستانه نوروز اقدام به هرس سرشاخه‌های درختان در خیابان‌های شهر کرده و ازاین‌رو شهرداری باید در این مورد توضیح دهد که آیا این اقدام با هماهنگی این نهاد صورت گرفته یا آن دستگاه بدون هماهنگی با شهرداری و به مواضعات وظایف شهرداری اقدام به چنین کاری کرده است چراکه مدیریت فضای سبز شهر در اختیار شهرداری بوده، هرگونه دخل و تصرف و تغییر در آن باید با هماهنگی شهرداری و مسئولان ذی‌صلاح فضای سبز شهر صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار