رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع طرح نوروزی پلیس راه استان از 25 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 02 March 2016
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع طرح نوروزی پلیس راه استان از 25 اسفندماه خبر داد.
 
سرهنگ محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه می‌یابد.
 
وی از حضور 70 گشت محسوس و نامحسوس در این طرح خبر داد و اظهار کرد: تمام نیروها و توان خود را در طول مدت اجرای طرح به کار خواهیم گرفت و نیروهای کمکی نیز در همین راستا به استان اعزام می‌شوند.
 
رییس پلیس راه استان کرمانشاه هدف اصلی این طرح را تامین امنیت ترافیکی نوروز، روان سازی ترافیک و بررسی سوانح و حوادث در کمترین زمان ممکن عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم سفری ایمن را برای مسافران نوروزی در سطح استان رقم بزنیم.
 
مرادی تصریح کرد: در مدت اجرای طرح برخورد ما با متخلفان شدید و قاطع خواهد بود و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهیم داشت.
 
وی افزود: همچنین از رانندگان متخلف تست سلامت در زمینه اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفته شده و خودروهای آنها در صورت انجام تخلفات حادثه ساز توقیف شده و با نصب بنر درب پاسگاه نگه داشته می‌شود.
 
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کاهش 40 درصدی تلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده نوروز پیش رو نیز این روند کاهشی همچنان ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار