شهردارکرمانشاه در نشست شورای مدیران شهرداری، آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز را از جمله اولویت‌های اصلی شهرداری در ماه پایانی سال عنوان و تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری باید با تمام تلاش و توان، شهر کرمانشاه را آماده استقبال از بهار کنند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان دهند.
کد خبر: ۱۹۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 02 March 2016
شهردارکرمانشاه در نشست شورای مدیران شهرداری، آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز را از جمله اولویت‌های اصلی شهرداری در ماه پایانی سال عنوان و تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری باید با تمام تلاش و توان، شهر کرمانشاه را آماده استقبال از بهار کنند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان دهند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری؛ با توجه به ضرورت آماده‌سازی شهر کرمانشاه برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی طرح های ویژه عملیاتی توسط شهرداری با استفاده از نظر متخصصين و مدیران شهری برنامه‌ریزی شده و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا در مي آيد.

عبدالرضا شعبانی گفت: با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، سعی داریم مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

وی همچنين افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل زیبای بهار و عید نوروز و حضور مسافران نوروزی در شهر برآنیم تا با خیز بلند در حوزه عمرانی برای اصلاح معابر و پیاده‌روهای سطح شهر اقدامات اساسی و سریعی انجام دهیم.

وی یادآور شد: طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی ویژه‌ای آغاز شده و با نزدیک شدن به روزهای بهار، نوسازی و زیبایی فضای شهری را در پی دارد.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر زیباسازی  ورودی هاي شهر خاطرنشان کرد: محورهاي ورودی، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، خط كشي معابر، رنگ آميزي و نصب مبلمان پاركي جديد، پاکسازی و تنظیف معابر، گل كاري بهاري، رنگ آميزي جداول، سرکشی مستمر از نحوه ارایه خدمات، چاپ نقشه و برشور معرفي شهر، استقرار كمپ هاي استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر، از اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری است.

وی افزود: افزایش روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی در شهر و بوستان‌ها و لکه‌گیری آسفالت معابر و کوچه‌ها از جمله دیگر اقداماتی است که در اولویت فعالیت‌های شهرداری کرمانشاه قرار دارد.

 شهردار کرمانشاه، از آغاز لکه گیری خیابان ها و معابر شهری برای ایام عید خبر داد و تصریح کرد: شهرداری عملیات لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر عبوری را در دستور کار دارد و این عملیات را در سطح شهر آغاز کرده است. همچنین رنگ آمیزی و توجه به سیما و منظر شهری در دستور کار قرار دارد.

شعبانی با بیان اینکه از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین مجوز هیچ گونه حفاری در سطح شهر داده نمی‌شود، افزود: در ایام عید مجوزی برای انجام حفاری به دستگاه‌های خدمات رسان داده نمی‌شود مگر در مواقع بسیار ضروری که قابل تشخیص باشد.

وی با تاکید بر رویکرد جدی در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: در این راستا سرعت بخشی به روند جمع آوری زباله‌ها با توجه به افزایش چشمگیر تولید زباله در روزهای منتهی به عید انجام خواهد شد.

شعبانی بر ساماندهی تابلوهای راهنمای گردشگری در ایام عید نوروز تاکید کرد: هدایت مسافران و گردشگران به آثار تاریخی نیازمند ساماندهی مناسب تابلوهای راهنمایی است که برای ساماندهی آن‌ها اقدام می‌‌شود. این ساماندهی شامل رنگ‌آمیزی و بازبینی مجدد آن‌ها خواهد بود.

وی از معاینه فنی خودروها در ایام عید توسط شهرداری خبر داد و ابراز داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز چند نقطه برای معاینه فنی خودروها در نظر گرفته شده است که نسبت به خدمات‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار