رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان گفت: همزمان با ایام فاطمیه پنج مبلغ غیر بومی و ۵۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف زنجان اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 02 March 2016
حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با مهر به برنامه‌های اداره تبلیغات شهرستان زنجان در ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام فاطمیه پنج مبلغ غیربومی و ۵۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند.

وی تأکید کرد: این اداره بر اعزام مبلغین در ایام فاطمیه تأکید جدی دارد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان، به برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری گفتمان دینی با موضوع حجاب و زندگی اسلامی، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به هیئات مساجد، برگزاری مراسم سخنرانی توسط روحانیون مستقر، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله خطبه حضرت زهرا (س) و راز حجاب از برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه است.

حجت‌الاسلام خسروی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و احسان توسط هیئات مذهبی، برگزاری مراسم ویژه در مساجد محوری با دعوت از سخنرانان برجسته در مساجد، ولیعصر (عج)، امام حسین (ع)، امام باقر (ع)، امامزاده سید ابراهیم(ع)، مسجد فاطمه زهرا (س) خیابان ۱۷ شهریور را می‌توان نام برد.

وی از راه‌اندازی دستجات عزاداری توسط هیئات مذهبی و مساجد از جمله هیئت فاطمیه و مسجد فاطمه زهرا ۱۷ شهریور در ایام فاطمیه خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان ادامه داد: ۱۵۰ مورد فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا در نشریات محلی و سخنرانی ائمه جماعات مساجد در سطح شهر و محل‌های استقرار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار