مهمترین برنامه‌های نماینده مردم مشهد در مجلس:
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسین‌زاده بحرینی گفت: پیگیری اصلاح قانون بانکی کشور، پیگیری اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، به نتیجه رساندن قانون بیمه همگانی حوادث طبیعی و تکمیل اصلاح قانون چک از اهم برنامه‌های بنده در مجلس دهم خواهد بود
کد خبر: ۱۹۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 03 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، نماینده کنونی مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که اهم برنامه های شما در مجلس دهم چیست؟ افزود: که هم اکنون نیز مسئول کارگروه همه این ها هستم و امیدوارم در باقی مانده این دوره و در دوره آینده این مسائل را به ثمر برسانیم.
حجت الاسلام حسین زاده بحرینی با تاکید بر این که موارد زیادی وجود دارد که قابل پیگیری است و ان شاء ا... در گفت وگویی حضوری مشروح آن را تبیین خواهم کرد ادامه داد: پیگیری مسئله حاشیه شهر و اختصاص ردیف بودجه و سازماندهی آن و پیگیری وضعیت اطراف حرم امام رضا (ع) که چهار سال است درباره آن حرف زده و پیگیری کرده ام از دیگر برنامه هایی است که دنبال خواهم کرد.
وی افزود: در بخشی از روستاهای حوزه انتخابیه مشهد و کلات شامل ده رود، تقی آباد و کوشک مهدی به دلیل این که خط لوله اصلی گاز از مجاورت روستا عبور کرده، بعضی از روستاییان که خانه هایشان اطراف لوله است از نعمت گاز محروم اند که در این باره با وزیر محترم و رئیس شرکت گاز جلسه گذاشته ایم و امیدواریم بتوانیم در ادامه این مشکل را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار