مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 03 March 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:زهرا افتخاری در شیراز، با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های فارس به ویژه در مناطق محروم توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس 9 پایگاه سیار دارد، گفت: این پایگاه‌های سیار با هدف ارائه خدمات کانون پرورش فکری کودکان به مناطقی که به مراکز کانون دسترسی ندارند، به ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: در بازدیدی که از مراکز کانون در شهرستان جهرم شد، بناست که با همکاری فرمانداری این شهرستان در بخش کردیان و قطب‌آباد جهرم اتوبوس سیار برای ارائه خدمات کانون در این بخش‌ها راه‌اندازی شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی از ماموریت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این زمینه تلاش گسترده‌ای در مراکز استان فارس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌ها و ادارات استان فارس بتوانیم نقش موثر خود را در تربیت نسلی شایسته و خدمت به جامعه به درستی ایفا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار