فرماندار شهرستان پارسیان گفت: آمادگی آلمانی ها برای سرمایه گذاری در سایت انرژی بر پارسیان می تواند در روند شتابان توسعه شهرستان پارسیان موثر باشد.
کد خبر: ۱۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 04 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فرمانداری پارسیان، محمد رادمهر در نشست با شرکت سرمایه گذاری آلمانی گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان حفظ محیط زیست در کنار صنعت پاک است. جذب نیروی بومی و حفظ محیط زیست از اولویت های ابن شهرستان در راه اندازی سایت انرژی بر است.
 
رادمهر تصریح کرد: به نظر من با احداث صنعت و‎ کارخانه هست که ما می توانیم زمینه های جدید اشتغال مولد را فراهم کنیم، به هر حال‎ امیدواریم مشکلاتی که اصحاب تولید صنایع در شهرستانهای همجوار و کشور با آن دسته و پنجه نرم می کنند با‎ روحیۀ مثبت و استفاده از تکنولوژی نو و با تلاش مهندسین عزیز برطرف شود و در این شهرستان با آن دسته از مشکلات روبرو نشوند.
 
فرماندار شهرستان پارسیان گفت: دولت یازدهم نسبت به مسائل محیط زیستی توجه ویژه ای دارد و در همین راستا اولویت هایی مانند تورم، اشتغال و جذب سرمایه گذارهم از اولویتهای دولت است.
 
وی عنوان کرد: جذب سرمایه گذار به روند توسعه شهرستان شتاب می بخشد و حمایت، تقویت و ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاران و صنعت گران هدفی برای گذر از محرومیت های شهرستان است.
 
رادمهر بیان داشت: دولت و شهرستان از ورود بخش خصوصی برای اجرای طرح های مهم اقتصادی و عمرانی و صنعتی در حوزه های مختلف به خوبی استقبال می کند. یکی از اولویت ها و برنامه های مهم دولت هم استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی و صنعتی است.
 
وی افزود: سرمايه گذاري دربخشها مختلف بايد با تکنولوژی جديد باشد تا شاهد محيطي پاك و بهمراه اشتغال براي جوانان اين منطقه باشيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار