کد خبر: ۱۹۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 05 March 2016
تابناک گیلان: تیم ملوان ششمین شکست خود را در یازده هفته اخیر متحمل شد.

طرفداری- تیم ملوان بندر انزلی با شکست یک بر صفر مقابل پدیده و با توجه به پیروزی فولاد مقابل سایپا به رده سیزدهم جدول رده بندی سقوط کرد. این تیم در حال حاضر با 21 امتیاز بالاتر از تیم های 20 و 18 امتیازی سیاه جامگان و راه آهن قرار دارد و با توجه به سیر نزولی که در پیش گرفته، پیش بینی می شود که طی هفته های آینده جای خود را در رده سیزدهم به یکی از این دو تیم بدهد.

ملوانی ها که از ابتدای فصل جاری با مشکلات مالی مواجه بودند پس از جدایی حمید استیلی، با غدیر بحری بازی های خود را پیگیری می کنند و همچنان شاهد کسب نتایج ضعیف از نماینده پر سابقه شهر انزلی هستیم. ملوانی ها که از آخرین بردشان یازده هفته می گذرد، پس از پیروزی یک بر صفری که در هفته یازدهم مقابل فولاد داشتند، شش شکست و پنج مساوی کسب کرده و با به دست آوردن تنها 5 امتیاز از 33 امتیاز ممکن کارنامه ای را از خود برجای گذاشته اند که نتیجه اش را می شود با سقوط پیش بینی کرد.

با شرایط نامطلوبی که تیم ملوان دارد به نظر می رسد که این تیم را باید در پایان لیگ جزو تیم های سقوط کننده بدانیم مگر اینکه در هشت هفته پایانی یک شوک بزرگ باعث متحول شدن جو راکد این تیم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار