کد خبر: ۱۹۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 March 2016


همزمان با روز درختکاری بیش از 2 هزار و 400 اصله درخت، درختچه و گیاهان زینتی در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ظهر امروز مراسم آغاز کاشت 2 هزار و 400 اصله درخت در موسسه رازی و همزمان با روز درختکاری انجام شد؛

در این طرح پیش‌بینی شده است بیش از 2 هزار و 400 اصله نهال، درختچه و گیاهان زینتی شامل بید مجنون، اقاقیا، کاتالیا و چنار، انواع رز، نرگس زینتی، بوداغ، درخت ژینکو و درخت ماگنولیا در نقاط مختلف موسسه کاشته شود.

پروژه درختکاری موسسه رازی در دو فاز با هدف احیای درختان کهنسال و آسیب دیده، توسعه فضای سبز و افزایش شادابی در روحیه کارکنان از اواخر بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با کاشت حدود 350 اصله نهال آغاز شد و فاز دوم این طرح امروز همزمان با فرا رسیدن 15 اسفندماه روز ملی درختکاری با غرس 2 هزار و 400 درخت، درختچه و گیاه زینتی دنبال می‌شود.

براساس این گزارش، از سال 92 تاکنون بیش از یک‌هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر و گونه‌های مختلف درختچه شامل گردو، زیتون، چنار، اقاقیا گل، درختچه توری، سینره، رز، گل یخ، آبشار و نرگس درختی در موسسه رازی کاشته شده است که با توجه به وجود آزمایشگاه‌های متعدد جهانی در این موسسه کاشت درخت و توسعه فضای سبز اهمیت بسزایی در حفظ سلامت کارکنان و کاهش آلودگی محیط دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار