فرماندار تهران گفت:‌ از بيستم اسفندماه ميوه نوروزي توزيع مي شود وبا ثبات قيمت در بازار و تلطيف قيمت ها نگراني براي بازار شب عيد وجود ندارد.
کد خبر: ۱۹۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 07 March 2016
عيسي فرهادي با اشاره به اينكه نشست ستاد نوروزي با حضور مديران ادارات استان برگزارشد گفت: ستاد نوروزي همچون سال گذشته با همكاري شهرداري تهران فعال است و فعاليت ادارات ميراث فرهنگي و گردشگري، هلال احمر،نيروي انتظامي و آموزش و پرورش در برنامه ريزي هاي استقبال از مسافران نوروزي اثربخش است.

وي ادامه داد:‌ آمادگي براي اسكان 100 هزار مهمان نوروزي در مدارس تهران وجود دارد.

فرماندار تهران به برگزاري نمايشگاه هاي بهاره تا بيستم اسفندماه نيز اشاره كرد وافزود:‌ از بيستم اسفندماه ميوه نوروزي توزيع مي شود وبا ثبات قيمت در بازار و تلطيف قيمت ها نگراني براي بازار شب عيد وجود ندارد.

فرهادي با بيان رفع اشكالات برنامه ريزي براي تمهيدات نوروزي نسبت به سال هاي گذشته تصريح كرد:امسال ظرفيت ها براي تمهيدات نوروزي استان بيشتر شده است و شهرداري تهران در موضوع تهران گردي و بازديد از اماكن ديدني تهران اقداماتي انجام داده است.

وي در پايان با اشاره به استقبال از سال 95 براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام تهران گفت:‌رسيدگي به موضوعات فرهنگي، ساماندهي مسايل اجتماعي همچون متكديان و معتادان متجاهر در سال آينده نيز ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار