اتفاقات دیماهی 93؛
تابناک: میانگین سنی این سه نفر سارق 37 تا 43 سال بوده که یک نفر از این افراد در درگیری مأموران انتظامی گلپایگان به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر کشته و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، دی ماه سال گذشته استان اصفهان شاهد خبرهای چندان خوشی نبود و هرچند تعداد اخبار تلخ آن روزها در برابر اخبار نسبتا خوب کمتر بود اما متاسفانه شهادت چندین تن از هموطنان گلپایگانی در گیر و دار یک سرقت مسلحانه در این شهرستان، کام مردم اصفهان را از طعم خبرها تلخ کرد.

این سرقت از سوی سه تن از سارقان سابقه دار کشور برای سرقت از یکی از بانک های همجوار گلپایگان صورت گرفت که متاسفانه در جریان تعقیب و گریز آنها از سوی پلیس، 5 نفر از هموطنان که دو تن از ماموران نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان بودند به شهادت رسیدند.

حدود یک هفته بعد از این سرقت سارقان مسلح گلپایگان طی عملیاتی از سوی پلیس، دستگیر شدند.

سردار اشتری جانشین فرمانده نیروی انتظامی در تشریح چگونگی دستگیری این سارقان گفت: با عملیات پلیسی و درگیری در شهر فولادشهر اصفهان، یک نفر باقی مانده از سه تن سارقان مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از این افراد تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف، سه نارنجک و 1000 عدد فشنگ کشف شد، ادامه داد: میانگین سنی این سه نفر سارق 37 تا 43 سال بوده که یک نفر از این افراد در درگیری مأموران انتظامی گلپایگان به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر کشته و دستگیر شدند.

آغاز سال نو میلادی از دیگر رویدادهای دیماه سال گذشته بود که با پیام تبریک استاندار و شهردار اصفهان به ارامنه اصفهان همراه شد.

همچنین چند روز بعد از سرقت مسلحانه گلپایگان، این بار فریدونشهر در کانون خبرها قرار گرفت.
سرقت از یکی از بانکهای شهر برف انبار این شهرستان در آن روزها خبرساز شده بود .سارق مسلحی از بانک کشاورزی شهر برف‌انبار فریدون‌شهر اقدام به سرقت کرد و ظرف چهار ساعت پس از سرقت توسط پلیس در محاصره قرار گرفت ولی‌ وی با اسلحه کلت کمری اقدام به خودکشی کرد.

توافق با پیمانکار چینی برای تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران و بازگشت مجدد پیمانکار چینی پای میز مذاکره، از دیگر خبرهای اصفهان در حوزه اقتصادی بود.

کشف شهر زیرزمینی در شهر دامنه اصفهان از دیگر اخبار جالب توجه در حوزه میراث فرهنگی اصفهان بود. این شهر به گفته کارشناسان حدود دو هزار قدمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار