مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 کشور
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور، از اختصاص 406 واحد خبازی در سراسر مازندران برای پخت ویژه نان در ایام عید نوروز سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 08 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، رمضان‌علی ملک با بیان اینکه در ایام عید تمامی واحدهای خبازی استان مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اظهار کرد: مازندران یکی از مسافرخیزترین استان‌های کشور در ایام عید نوروز است و در این راستا سهمیه آرد ویژه‌ای برای 406 واحد خبازی استان در نظر گرفته‌شده تا ساعات بیشتری به پخت نان بپردازند.

وی به تعداد 406 واحد خبازی که از اول تا 13 فروردین 95 به‌صورت فوق‌العاده به تولید نان می‌پردازند، اشاره کرد و افزود: تأکید ما بر این است که با نان سالم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور یادآور شد: خوشبختانه این ایام مقارن با اجرای طرح پایلوت کیفی‌سازی نان و همچنین طرح درجه‌بندی واحدهای خبازی شده است.

ملک تصریح کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که واحدهای خبازی منتخب در مسیرهای اصلی و مسافرخیز قرار داشته باشند و در صورت امکان واحدهای خبازی نمونه هر شهرستان انتخاب شوند.

وی در پایان تعداد خبازی‌های منتخب برای نیمه‌نخست فروردین 95 در شهرستان ساری را 35 واحد اعلام کرد و گفت: اداره غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور تمهیدات ویژه‌ای برای این ایام اندیشیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار