رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه گفت: قیمت اقلام آجیل ایرانی امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.
کد خبر: ۱۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 09 March 2016
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه گفت: قیمت اقلام آجیل ایرانی امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

مرتضی شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پسته، بادام، بادام هندی، فندق، تخمه کدو گوشتی و تخمه ژاپنی عمده اقلام آجیل مردم در ایام نوروز را تشکیل می دهند.

وی افزود: هم اکنون هرکیلوگرم پسته در بازار با قیمت 350 تا 450 هزار ریال، مغز بادام هر کیلوگرم 450 تا 550 هزار ریال، بادام هندی هر کیلوگرم از 400 تا 500 هزار ریال به فروش می رسد.

شهبازی یادآور شد: همچنین قیمت هر کیلوگرم تخمه کدوگوشتی در بازار نیز بین 210 تا 240 هزار ریال و هر کیلوگرم تخمه ژاپنی نیز 300 تا 450 هزار ریال می باشد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه در ادامه از وجود 280 واحد صنفی عرضه کننده آجیل و خشکبار به صورت عمده و خرده فروشی در کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بر واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار به صورت مرتب نظارت می شود، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظیر گرانفروشی، عدم درج قیمت و .... برخورد خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه دفتر اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه در خیابان حدادعادل واقع شده و مردم در صورت داشتن هرگونه شکایت می توانند به این دفتر مراجعه کنند، گفت: شماره تلفن 37273232 اتحادیه نیز در خدمت مردم است تا در صورت نیاز شکایات خود را به اطلاع برسانند.

وی در پایان از مردم خواست تا آجیل مورد نظر خود را حتما از واحدهای عرضه کننده معتبر که دارای پروانه کار هستند تهیه و از دست فروشان به علت اینکه نظارتی بر کار و نوع تهیه آجیل هایشان نیست خرید نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار