نماینده مردم اردکان در بخشی از سخنانش طی مراسم افتتاحیه پروژه های این شهرستان که بصورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور انجام گرفت ؛ با خیرمقدم حضور هیات دولت به استان یزد گفت: خوشبختانه رئیس جمهور با تمام توان در جهت تحقق خواست ها و مطالبات مردم گام بر می دارد و به تدریج شعارهای خود را عملی می سازد.
کد خبر: ۱۹۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 10 March 2016
به گزارش تابناک یزد، "محمدرضا تابش" با اشاره به مهمترین شعارهای رئیس جمهور در عرصه خارجی و داخلی گفت: در عرصه بین المللی با حمایت های رهبری معظم انقلاب و جدیت و درایت شخص رئیس جمهور و تیم ورزیده دیپلماسی کشورمان، موضوع هسته ای به سرانجام رسید و  افق جدیدی پیش روی کشور ترسیم گردید که البته باید ضمن بهره برداری مطلوب از این شرایط، مراقبت های لازم نیز صورت پذیرد.
منتخب مردم اردکان در خانه ملت همچنین برگزاری خوب انتخابات و تلاش برای ارتقای حضور همه سلایق و مشارکت حداکثری مردم بر اساس مر قانون را از اقدامات دیگر دولت و درجهت بازکردن فضای داخلی کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد این اقدامات باعث رضایتمندی مردم و دلبستگی بیش از پیش مردم به انقلاب و حاکمیت را فراهم آورد.
نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین درخصوص سخنان رئیس جمهور در اجتماع باشکوه یزدیها که با استقبال مردم مواجه گردید گفت: آنچه باعث خوشحالی مردم شد؛ موضع قاطع رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی درخصوص موضوع ممنوع التصویری چهره محبوب ملت و افتخار استان یزد؛ جناب آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان است.
با سابقه ترین نماینده استان یزد در خانه ملت با اعلام حمایت از مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: امیدوارم مجلس دهم نیز بتواند در پاسداشت فصل سوم قانون اساسی یعنی حقوق ملت؛ پرتلاش و موفق باشد.
"محمدرضا تابش" تاکید کرد: مجلس و نمایندگان منتخب باید بعنوان چشمان بیدار ملت؛ ضمن حفظ شان مردم و دفاع از حقوق و مطالبات آنان؛ در جهت رفع مشکلات کشور با دولت در تعامل سازنده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار