کد خبر: ۱۹۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 10 March 2016

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس نخستین اطلس فرهنگی مجازی ایثار و شهادت کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود مدیرفلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از کشور و آرمان‌های این نظام دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی از راه‌اندازی نخستین اطلس فرهنگی مجازی ایثار و شهادت کشور در البرز خبر داد و افزود: تکمیل سایت زیارت مجازی شهدای استان از مهمترین اقدامات در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی این اطلس است.

مدیرفلاح با بیان اینکه استان البرز بیش از 440 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: اطلس فرهنگی مجازی ایثار و شهادت کشور در راستای ثبت اطلاعات مکانی و اماکنی چون گلزارهای شهدای استان، ساختمان‌های اداری این بنیاد، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کتابخانه، دانشگاه علمی کاربردی، حسینیه‌ها، مدارس شاهد و شهیدستان‌ها و تعداد شهدای تدفین شده در گلزارها و ... را ارائه می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه سخنان خود به روز 22 اسفند به نام روز شهید اشاره کرد و بیان داشت: شعار امسال روز شهید با نام شعار راه شهیدان ادامه دارد انتخاب شده است که امیدواریم این مهم گامی مهم در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز باشد.

مدیرفلاح در ادامه سخنان خود به اجرای طرح تخصصی پزشک پایش برای جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این طرح برای سال آتی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار