معاون سیاسی، انتظامی فرماندار مهران گفت: تکریم خانواده های شهدا کاری بسیار ارزشمند و موجب حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.
کد خبر: ۱۹۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 11 March 2016

معاون سیاسی، انتظامی فرماندار مهران گفت: تکریم خانواده های شهدا کاری بسیار ارزشمند و موجب حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید زرگوشی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهیدان علی اکبر ناصری و بشاره صیفی به مناسبت فرا رسیدن روز شهید اظهار کرد: اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از زندگی آنان بر همه ما لازم است تا بتوانیم ضمن شناسایی راه و سیره شهدا ادامه دهنده راه آنان باشیم.
وی افزود: تکریم و بزرگداشت خانواده های شهدا یک وظیفه برای همگان محسوب می شود چرا که عزت، اقتدار و امنیت کنونی جامعه مدیون خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.
معاون فرماندار مهران ادامه داد: مادران و همسران شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسه ای آفریدند که تاریخ هیچگاه از یاد نمی برد و همچون رباب، لیلا و حضرت زینب (س) برای حضور در جبهه ها فرزندان و همسران خود را تشویق می کردند.
همچنین به مناسبت فرا رسیدن روز شهدا مزار شهدای مهران در جوار امامزاده سید حسن (ع) غبار روبی و عطر افشانی شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد شرکت کنندگان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتنند و با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.
22 اسفند به عنوان روز شهید نامگذاری شده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار