گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: ایشان در نکات بعدی خود گفتند امنیت انتخابات بسیار خوب بود و پس از انتخابات نیز هیچ سر و صدا و آشوبی به‌ پا نشد و کسانی که رأی نیاوردند نجیبانه به انقلاب و قانون تن دادند
کد خبر: ۱۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 11 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان به امامت آیت الله طباطبائی نژاد و با محورهایی همچون انتخابات فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان دوره چهرم مجلس خبرگان رهبری و نیز وحدت شیعه و سنی در برابر توطئه گروه های تکفیری بود.

گزیده خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان به نقل از خبرگزاری های فارس و تسنیم:

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: باید خدا را شاکر بود که مردم سال به سال مراسم ایام عزاداری فاطمیه را بهتر از گذشته برگزار می‌کنند و امید است که این مراسمات زمینه‌ساز عملی شدن مسیر کمال انسانی باشد.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید توجه داشته باشیم در این عزاداری‌ها حرف و عمل باعث اختلاف مطرح نشود و در عین حال بحث روایت تاریخ به صورت صحیح ایرادی ندارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به تلاش‌های گروه‌های تکفیری برای ایجاد جنگ مذهبی میان شیعه و سنی بیان داشت: داعش و گروه‌های تکفیری هیچ فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و هدف اصلی آنها از بین بردن اصل اسلام است که باید نسبت به این نقشه آگاه بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: الان زمانی است که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه‌های مذهبی است و باید همه جبهه اسلام در مقابل دشمنان دین الهی ایستادگی کند.

طباطبائی‌نژاد بیان کرد: پس از برگزاری آخرین جلسه مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم نزد مقام معظم رهبری رفتیم و در این دیدار ایشان به چند نکته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نخستین نکته خود گفتند انصافاٌ مردم در انتخابات خوش درخشیدند گفت: این انتخابات چند ویژگی داشت نخست اینکه مردم آزادانه در آن شرکت کردند دوم آنکه انتخابات این دوره رقابتی بود.

امام جمعه اصفهان افزود: ایشان در نکات بعدی خود گفتند امنیت انتخابات بسیار خوب بود و پس از انتخابات نیز هیچ سر و صدا و آشوبی به‌ پا نشد و کسانی که رأی نیاوردند نجیبانه به انقلاب و قانون تن دادند برخلاف اینکه در سال 88 یک عده نانجیبی کردند.

وی با اشاره به اینکه ایشان از برخی کاندیداها که رأی نیاوردند نیز تجلیل کردند، تصریح کرد: اگر آیت‌الله یزدی و مصباح در خبرگان بودند یک وزنه‌ای برای مجلس خبرگان بودند و حالا که نیستند یک خسارت؛ ولی باید گفت این صحبت مقام معظم رهبری به‌این معنی نیست که ایشان به مردم گفتند که چرا به این دو نفر رأی نداده‌اید.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار