مدیرکل اوقاف استان البرز:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 25 بقعه متبرکه و آستان مقدس امام‌زاده استان البرز خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ سبک زندگی اسلامی در امام‌زاده طاهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 12 March 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سوگواره یاس نبوی در 25 بقعه متبرکه و آستان مقدس امام‌زاده استان البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: تکریم مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) از مهمترین اهداف برگزاری این سوگواره است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: این سوگواره تا 25 اسفندماه ادامه دارد و ویژه‌برنامه‌هایی از جمله برپایی خیمه‌های معرفت با حضور مبلغان، اجرای مراسم شب شهادت، ویژه برنامه عزاداری در صبح سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار با حضور دسته و ... برگزار می‌شود.
صالحی قرائت خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا (س) را از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام عنوان کرد و بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگترین الگو برای نسل جوان امروز محسوب می‌شود و لازم است تا روش و سیره زندگی این بزرگوار برای همگان بازگو شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ سبک زندگی اسلامی در امامزاده طاهر (ع) این استان برگزار میشود افزود: این نمایشگاه در قالب طرح آرامش بهاری و همزمان با ایام نوروز برگزار می‌شود.
صالحی عنوان کرد: طرح آرامش بهاری با برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی آغاز می‌شود که این مهم در صحن امامزاده طاهر (ع) انجام خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از جمعه 28 اسفند شروع به کار می‌کند و دارای غرفه‌های متعددی همچون غرفه‌های کودک، دختران، پسران، خانواده، شهرک ترافیک، کوچه‌های سنتی و فضای بازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار