همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)
پیکر مطهر پنج تن از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور باشکوه خانواده معظم شهدا، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 13 March 2016
به گزارش تابناک قم، در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) 111 شهید گمنام در 16 استان کشور تشییع و به خاک سپرده شدند.

مردم ولایتمدار و انقلابی قم نیز امروز میزبان 5 شهید گمنام بودند که پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت محل های تدفین پیکر مطهر شهدا را همراهی کردند.

پس از خاکسپاری پیکرهای 2 شهید در محوطه صدا و سیمای مرکز قم، پیکرهای مطهر 2 شهید به شهر کهک و یک شهید نیز به محل لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم قم کاشان برای خاکسپاری انتقال یافت.

دو شهید گمنامی که در صدا و سیمای قم به خاک سپرده شدند 22 و 30 ساله مربوط به تک دشمن در منطقه فاو و عملیات محرم سال 61 در منطقه شرهانی هستند.

همچنین 2 شهید گمنامی که در شهر کهک به خاک سپرده شدند، مربوط به عملیات محرم در زبیدات و عملیات خیبر در جزیره مجنون بودند که در سال 62 به فیض عظیم شهادت نائل آمدند. 

شهید منتقل شده به لشکر عملیاتی نیز رزمنده جوان 23 ساله‌ای است که پیکر مطهر وی در منطقه عملیاتی خیبر در جزیره مجنون تفحص شده است.

طبق اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم با احتساب این شهیدان، تعداد کل شهدای گمنام این استان به 54 شهید که در 24 مکان مختلف قم به خاک سپرده شدند، رسید. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار