کد خبر: ۱۹۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 14 March 2016
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت از اجرای طرح آرامش بهاری در 67 بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان اظهار کرد: ایجاد آرامش برای رفاه حال زائران از اهداف طرح مذکور است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همراه با نگهبان برای مراقبت از وسایل زائران نوروزی اجرا می‌شود، افزود: ارائه خدمات سلامت از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت اجرای طرح آرامش بهاری را از 28 اسفند ماه جاری تا 14 فروردین سال 95 عنوان کرد و افزود: این طرح در 67 بقعه متبرکه شهرستان رشت اجرا می‌شود.

وی از اعزام 15 مبلغ متخصص از قم به بقاع متبرکه شهرستان رشت در طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: این روحانیون در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری حضور پیدا می‌کنند و پاسخ به شبهات، مشاوره کودکان و نوجوانان، چندرسانه‌ای، نمایشگاه و... از برنامه‌های طرح است.

کریمی اجرای طرح گیلان‌مطهر را از دیگر برنامه‌های اوقاف رشت بیان کرد و یادآور شد: این طرح با همکاری نیروی انتظامی در بوستان ملت و پارک قدس رشت به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح گیلان‌مطهر را برای پیشگیری از وقوع جرایم در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد و متذکر شد: مبلغان با همکاری مسئولان نیروی انتظامی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری هر سال بالنده‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با تحویل سال نو در بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با تحویل سال نو صلوات خاصه امام رضا (ع)، پخش سخنان مقام معظم رهبری و... برگزار و در فردای روز سال تحویل نیز خدمات‌دهی به زائران آغاز می‌شود.

کریمی برنامه‌ریزی برای ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و حضور بانوان در خیمه‌های معرفت را از دیگر برنامه‌های اوقاف رشت در نوروز 95 بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار