کد خبر: ۱۹۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 18 March 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، پروژه گذر سبز مهرشهر بین 205 و 207 افتتاح و بهره‌برداری شد.

شهردار منطقه 4 شهرداری کرج اظهار داشت: در طرح تفصیلی کرج، مهرشهر به عنوان باغشهر مطرح شده که در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، حفظ و نگهداری عرصه‌های سبز شهری از اولویت‌های منطقه 4 است.

سیدرضا فیض اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های مذکور، 4 نقطه از مهرشهر برای ایجاد و توسعه فضای سبز به عنوان اراضی بین فازی در نظر گرفته که اقدامات لازم برای این مهم از سال 92 آغاز شد.

این مسئول عنوان کرد: بیشترین امور انجام شده برای ایجاد گذر سبز مهرشهر با همکاری و همیاری سایر مسئولان و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال 94 انجام شد که هم‌اکنون در روزهای پایانی سال به ثمر نشست و شاهد افتتاح آن هستیم.

فیض ادامه داد: این عرصه سبز دارای امکاناتی نظیر درختکاری و فضای سبز، بوفه و کافی شاپ، فرهنگسرای روباز، آبنما، آبخوری، 186 پایه چراغ، نیکمت و سطل زباله، میز شطرنج – فوتبال دستی و پینگ‌پنگ است.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج یادآور شد: همزمان با این پروژه، احیا و بهسازی باغ سیب نیز در حال اجرا بود که مقرر شد در حاشیه این مکان 4 هکتار جاده تندرستی احداث شود که عملیات احداث آن از ابتدای سال جاری آغاز شد.

این مسئول در ادامه از طراحی و جانمایی المان باغ سیب در ورودی این باغ خبر داد و گفت: امروز با حضور مسئولان از این المان رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار